Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer raskt på telefonen og gir god service. Man må passe på selv å få fornyet avtalen hvis ikke blir det dyrt.
Jeg ønsker ikke å gå detaljert inn på mitt tidligere kundeforhold hos Agva Kraft, men kort oppsummert var det bare rot med bestillingen av strøm og særdeles dårlig kundeservice. Min erfaring er at de er lite samarbeidsvillig og uhyggelige over telefon. De er også trege å svare på e-post. Bestillingen min av strøm på nettsiden deres ble bare rot siden jeg var registrert med to målere i mitt navn. Nettsiden skal være lett å bruke, men mangler funksjonalitet som kan gi uheldige utfall (i alle fall for min del). Etter den siste telefonsamtalen jeg hadde med dem byttet jeg strømleverandør med en gang. Agva Kraft var usæriøse og brukte alt for lang tid på å rydde opp i problemene de ga meg. De ordnet faktisk aldri opp. Agva Kraft anbefaler jeg ikke til noen. Styr unna dem og finn noen som leverer god kundeservice og gode tjenester. Det finnes andre strømleverandører der ute som også kan levere strøm fra fornybare energikilder, så ikke vær redd for det.
Hei, Det er dessverre helt umulig for meg å se hva som har skjedd når du skriver anonymt. Det skal selvfølgelig ikke være noe som helst problem å ha verken to eller flere målere. Skriv gjerne en mail direkte til meg på [email protected] så skal jeg se på saken din. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Denne leverandøren passer best for den påpasselige kunden. De gir gode kampanjetilbud på strøm, men du skal passe på når kampanjeperioden går ut, da kan du bli flyttet over på et dyrt abonnement. De er hyggelige og informative på kundestøtte. Vedr. bytte av strømselskap: Jeg vurderer strømpriser regelmessig og bytter leverandør hvis det er lønnsomt for meg, men jeg har ikke konkrete planer om å bytte fra Agva.
Hei Eivind, Hyggelig å høre at du er godt fornøyd! Vi har mange gode langsiktige avtaler i tillegg til kampanjene, så du er hjertelig velkommen til en samtale med vår kundeservice for å se hva som passer best for deg også fremover. Ha en fin dag! Venlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Klarer ikke å se at det kan være noen kvalitetsforskjell på strømmen levert av agva kontra andre jeg har benyttet. Men jeg ser stor forskjell på fakturaen. Best på pris.
Hei, Det er som du påpeker ingen kvalitetsforskjell på strømmen. Selv våre verste konkurrenter har like god strøm som oss :) Men pris er viktig! I tillegg har vi i motsetning til de fleste opprinnelsesgarantier inkludert i prisen. Det betyr at pengene kanaliseres til produsenter av grønn energi. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bra pris, bra service og veldig konkurranse dyktig.
Hei Mansoor, Så bra at du er fornøyd! Vi har vært konkurransedyktige på pris siden vi kom på markedet og det skal vi fortsette med. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe til med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg har i over en måned forsøkt å få bekreftelse på endringer i min strømavtale og har flere ganger forgjeves forsøkt få kontakt med både Telinet og Agva. Men jeg får bare melding om "taste 9" og bli ringt opp og de ringer ikke og de svarer ikke på mail. Dette virker svært useriøst og jeg vurderer nå å skifte strømleverandør.
Hei, Her må det ha skjedd en feil, for vi har ikke kø på verken tlf eller mail for tiden. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg få sjekket opp og kontaktet deg asap. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Samme som opplevelse som flere andre skriver om her. Etter 12 måneder får jeg plutselig et avtalegirotrekk i banken - uten at fakturainfo engang har kommet - på 7834 kroner eller 10 ganger mer enn forrige strømregning. Strømforbruket for inneværende måned er så godt som identisk med forrige måned. Etter forespørsel til kundeservice får jeg følgende svar: "Din avtale, Agva Spot Online, er kun gjeldende for 1 år. Avtalen utløp den 01. 10. 2017 og gikk da automatisk over til avtalen Agva Flyt som fakturerer forskuddsvis med et estimert forbruk for kommende måneder. Dersom du ønsker å gå tilbake til en etterskuddvisavtale, kan vi tilby avtalen Agva Spot Valgfri. Avtalen følger innkjøpsprisen på strøm med et påslag på 8,9 øre/kWt, og er løpende. " INGEN notifikasjon har vært gitt på forhånd om dette såkalte avtalebyttet. Ingen forklaring på hvordan de har regnet seg frem til en strømregning på nesten 8000 kroner, for hvilken periode den liksom gjelder eller så mye som et fakturagrunnlag. Råder alle til å styre langt unna dette selskapet som åpenbart har som sin forretningsmodell å svindle kundene ved uforvarende å vippe dem over på en latterlig dyr avtale etter noe tid uten nærmere forklaring.