Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne leverandøren passer best for den påpasselige kunden. De gir gode kampanjetilbud på strøm, men du skal passe på når kampanjeperioden går ut, da kan du bli flyttet over på et dyrt abonnement. De er hyggelige og informative på kundestøtte. Vedr. bytte av strømselskap: Jeg vurderer strømpriser regelmessig og bytter leverandør hvis det er lønnsomt for meg, men jeg har ikke konkrete planer om å bytte fra Agva.
Hei Eivind, Hyggelig å høre at du er godt fornøyd! Vi har mange gode langsiktige avtaler i tillegg til kampanjene, så du er hjertelig velkommen til en samtale med vår kundeservice for å se hva som passer best for deg også fremover. Ha en fin dag! Venlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Klarer ikke å se at det kan være noen kvalitetsforskjell på strømmen levert av agva kontra andre jeg har benyttet. Men jeg ser stor forskjell på fakturaen. Best på pris.
Hei, Det er som du påpeker ingen kvalitetsforskjell på strømmen. Selv våre verste konkurrenter har like god strøm som oss :) Men pris er viktig! I tillegg har vi i motsetning til de fleste opprinnelsesgarantier inkludert i prisen. Det betyr at pengene kanaliseres til produsenter av grønn energi. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bra pris, bra service og veldig konkurranse dyktig.
Hei Mansoor, Så bra at du er fornøyd! Vi har vært konkurransedyktige på pris siden vi kom på markedet og det skal vi fortsette med. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe til med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg har i over en måned forsøkt å få bekreftelse på endringer i min strømavtale og har flere ganger forgjeves forsøkt få kontakt med både Telinet og Agva. Men jeg får bare melding om "taste 9" og bli ringt opp og de ringer ikke og de svarer ikke på mail. Dette virker svært useriøst og jeg vurderer nå å skifte strømleverandør.
Hei, Her må det ha skjedd en feil, for vi har ikke kø på verken tlf eller mail for tiden. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg få sjekket opp og kontaktet deg asap. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Samme som opplevelse som flere andre skriver om her. Etter 12 måneder får jeg plutselig et avtalegirotrekk i banken - uten at fakturainfo engang har kommet - på 7834 kroner eller 10 ganger mer enn forrige strømregning. Strømforbruket for inneværende måned er så godt som identisk med forrige måned. Etter forespørsel til kundeservice får jeg følgende svar: "Din avtale, Agva Spot Online, er kun gjeldende for 1 år. Avtalen utløp den 01. 10. 2017 og gikk da automatisk over til avtalen Agva Flyt som fakturerer forskuddsvis med et estimert forbruk for kommende måneder. Dersom du ønsker å gå tilbake til en etterskuddvisavtale, kan vi tilby avtalen Agva Spot Valgfri. Avtalen følger innkjøpsprisen på strøm med et påslag på 8,9 øre/kWt, og er løpende. " INGEN notifikasjon har vært gitt på forhånd om dette såkalte avtalebyttet. Ingen forklaring på hvordan de har regnet seg frem til en strømregning på nesten 8000 kroner, for hvilken periode den liksom gjelder eller så mye som et fakturagrunnlag. Råder alle til å styre langt unna dette selskapet som åpenbart har som sin forretningsmodell å svindle kundene ved uforvarende å vippe dem over på en latterlig dyr avtale etter noe tid uten nærmere forklaring.
Tidligere kunde, ble oppringt med kampanjetilbud. Orker ikke bytte i tide og utide, så takket nei. Typisk råselger som prøver overkjøre kunden. Prøvde seg med nye argumenter hver gang jeg avviste han, og la på etter femte forsøket. Forventer å bli behandlet med respekt av Agva sine representanter, og dermed blir score lav. Selskapet forøvrig har jeg ikke erfaring med, annet enn å betale faktura i en årsperiode.
Hei Ole, Takk for at du sier fra! Selgere kan av og til bli litt ivrige, så vi er nøye på å følge opp dette. Vi tar en ny runde meg selgerne for å understreke at det går an å formidle det gode budskap uten å være for pushy! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi tegnet oss på kampanje-avtaler så ofte som mulig for å få billigst mulig strøm (selvsagt), dette var tydeligvis ikke greit for Agva da de ikke tjente mye penger på oss. Så vi fikk til slutt ikke lov være kunde, med årsak: "Basert på en totalvurdering ønsker vi ikke å inngå en strømavtale med deg" Selvsagt kan jeg også nevne at de har vanligvis "lokkepris" en måneds tid, etter en stund kan de så mye som ti-doble prisen pr kilowatt-time. Da blir det ikke billig lenger. I tillegg sender de papir-faktura med høye gebyrer selv om kunden har bedt om efaktura, og har vært efaktura-kunde tidligere. De har åpenbart null kontroll i sitt kundesystem/fakturasystem. Agva ønsker tilsynelatende kun å loppe folk for penger, og de som de ikke klarer å loppe ønsker de ikke å ha noe med å gjøre. Greit nok i et forretningsøyemed, men de fremstår virkelig som en gjeng med kjeltringer. At de i det hele tatt eksisterer tyder på at folk flest liker å bli lurt, eller ikke bryr seg om at de blir lurt.
Hei Marius, Jeg kjenner ikke til ditt kundeforhold, men der synd å høre at du har dette inntrykket. Generelt kan jeg si at vi ved kampanjer ofte sponser prisen for nye kunder i stedet for å bruke de samme pengene på dyr reklame. For at dette skal komme til gode for flest mulig tillater vi ikke at kunder går inn og ut på disse sponsede avtalene flere ganger i året. Derimot har vi ingen binding på noen av spotprisavtalene og kunden står generelt fritt til å bytte til en annen leverandør eller til en av våre svært konkurransedyktige alternativer etter dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice