Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skifter abonnementet ditt uten å si ifra.... Jeg gikk fra 5 ører per kWh til 49.... Forbrukerrådet neste!
Hei Leif, Det er i bestillingsprosessen formidlet at det er et digitalt abonnement som krever avtalegiro og efaktura. Bare å ta kontakt, så hjelper vi deg med dette! Agva Kundeservice
Tar for lang tid før en får svar, og tilbakering funksjonen er uklar vedrørende hvilken tast. Heldigvis traff jeg tilslutt en kjempehyggelig dame, som ordnet opp.
Hei Liv, Takk for konstruktiv tilbakemelding, det skal vi se nærmere på. Agva Kundeservice
Hadde Agva Spot Online, plutselig står det Agva Flyt på fakturaen med dobbel så høy pris per kilowatt time. Dette er lureri, så i ettertid at i vilkårene står det at Spot Online blir byttet til Flyt etter 12 måneder, men jeg har bare vært kunde i 6. Kommer til å bytte leverandør. Kundeservice svarer ikke på epost og de har et 815-nummer på telefon som jeg ikke har tenkt å ringe.
Hei Erlend, Her har det enten vært en misforståelse eller en feil. 815-nummeret kan du bruke til å be om tilbakering, det koster nok en krone avhengig av din teleoperatør. Vi har noen ganger et par dagers responstid på mail, men vi svarer absolutt. Skriv gjerne en ny, i tilfelle den ikke har kommet frem.
Sjekk den første og andre regningen din! Det ser ut som om de spekulerer i å gi deg en dyrere avtale enn det du er forespeilet. Skulle få spotpris avtale og etterskuddsbetaling, men endte opp med en en dyrere avtale med varabel pris og forskuddsbetaling.
Hei Raymond, Vi spekulerer ikke i noe som helst, vi ønsker jo å beholde våre kunder. Ta kontakt, så hjelper vi deg!
Hadde ett problem knyttet til en faktura grunnet en misforståelse mellom meg å Agva. Damen i kundeservice var veldig hyggelig og behjelpelig, og ryddet raskt opp. Agva kunne gjerne hatt en personlig innloggingsside så man fikk enda bedre kontroll på fakturaene sine, ellers er jeg veldig fornøyd.
Hei Henrik, Det var hyggelig å høre!
Agva kraft er en strømleverandør som leverer av høy kvalitet med høyt kommentente og erfarne lulikee ledere og ulike medarbeidere.
Når første regning fra dere er feil og jeg selv må ta kontakt med dere, får å rette det opp er dette en negativt inntrykk og at dere også bruker et 855 nummer så jeg også får et ekstra utlegg på kr 28, 60. Så dette er ikke bra. Men til gjengjeld kom jeg raskt i kontakt med kundeservice, der en hyggelig dame ordnet for opp i misforståelsene med regningen fra dere. Mvh Geir O.