Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Løgnere og svindlere Gikk med på 12 mnd fast pris hos de og nå etter 3mnd er de en epost at jeg har vært kunde hos de og de kommer til å sette meg på spotpris avtale pga oppfyller ikke kriterier Om dette hadde stemt, så burde det sagt noe som helst om dette 3mnd siden da jeg gikk på denne avtalen. Nå har dette kostet meg sjansen til å heller fått meg fastpris for 80øre kWh hos Ishavskraft der jeg har vært kunde siden jeg flyttet inn i min nye bolig januar 2020. Styr unna eller i det minste passe på disse som en hauk at de ikke bytter avtalen din i det skjulte Useriøst selskap
Dette selskapet bryter bindende fastpris avtaler dersom de taper for mye på sjansespillet. De hadde neppe godtatt det samme fra kunden. Forbrukerrådet er også skeptisk til de, grunnet ekstremt mange henvendelser siste år.
Inngikk fastpris 6 mnd. Fikk etter 2 mnd mail om at avtalen ikke gjaldt meg og de satt meg på spotpris. Dette har de nå gjort med utallige kunder (ref; fb prismatch strøm). Dårlig kundebehandling. På tlf sier de at de ikke kan svare på dette og ber meg sende mail, som de igjen tar evigheter før besvares. Dessverre er det kundesenter som får så ørene flagrer, når dette er pampene på toppen som styrer.
I was an Agva Kraft customer but moved to a new area and got a good deal with a new company so changed supplier. They contacted me and offered 250kr to stay with them and recommended a price deal for me which doubled great so agreed to stay. Got my first faktura no 250kr credit as promised then a week later they tell me i dont qualify for the deal as i had been a customer before and they double the price of my electricity ?? They knew i was an existing customer when they offered me a deal which was obviously a deliberately dishonest act to Get me to stay knowing full well they would just cancel the deal and up my costs. Try to contact customer service they are rude and unhelpful they wont allow you to talk to a supervisor you have to email but they ignore all emails and attempts at written contact. No accountability as they make it impossible to talk to anyone in management or a position of responsibility. The fraudulent and dishonest way this company behaves us dusgusting and the exact reason power companies have such bad reputations in norway. They claim to want happy customers but they Are only interested in greed and ripping off their customers.
Ingått 6 mnd fastpris avtale i aug. mnd. Fikk mail 14. okt. at de ville sette meg over på Spot pris for at jeg hadde vært kunde tidligere. Dette stemmer ikke for jeg har aldri vært kunde der tidligere. Er første gang jeg har byttet strømselskap...
Tegnet fastpris abonnenment med tak på 69.xx øre kwt. Når jeg får første regning har jeg fått spotpris avtale og 135 øre kwt. Når jeg kontakter de er de lite behjelpelig. Og svarer ikke på mine henvendelser.
Bestilte Agva fastpris 6 mnd binding til 38,9 øre i August. Så langt all good! Betaler første, faktura, deretter andre — fortsatt all good. Så- i dag fikk jeg en Mail om at kontakten var feil, og at de satte meg over til en Spotprisavtale...😂 Argumenter var visst at jeg ikke var ny kunde... Jo jeg var i Gudbrandsdal Energi og hoppet over til Agva.. Da mener de at jeg var en historisk kunde. Dvs for lenge siden, og at jeg derfor ikke hadde gyldig kobtrakt😂 Bare ler av de jeg. Om de har lyst på ytterligere tap fra meg i domstolene. Ja, da skal jeg gi de akkurat det. Og da skal erstatning også innbefatte alle kunder i Norge som har blitt utsatt for akkurat dette. Kjøre litt face, ID, Twitter og litt aviser samtidig, blir gøy det😂😉 Skal koste de masse kunder🤙 Vil de leke- skal de steke😉