Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God spotprisavtale hvor kostnader utover spotpris ligger fast i 12 mnd. Uten avvik i følge Forbrukerrådet. Veldig greit å få telefonkontakt. Har sjekket mange.
Skiftet til Agva Kraft for snart et år siden. Siden "forbrukerradet.no" hadde Agva Kraft som den billigste, trodde jeg det var pålitelig. Forbrukerrådet har også i dag som den billigste! Så til realitetene: Jeg brukte i januar 2022 1771 kWh (er enslig, enebolig) Endte med en regning (med nettleie og minus "kompensasjon") på kr. 2.750,- Min sønn brukte noe mere strøm (familie på 4, enebolig), 2283kWh. Totalpris: kr.2499,-! Min sønn hadde altså nesten 500 kWh mere i forbruk, og ca kr. 250,- lavere pris. Og, vell og merke, prisen pr. kWh er den samme for han og meg; ca 177 øre/kWh. Hvem kan vi forbrukere stole på? Jeg har i hvertfall skiftet strømleverandør.
I sin iver etter å flå kundene sine mest mulig fikk jeg melding om avtalendring med en drøy ukes varsel, loven sier minimum 14 dager. Når jeg ber om et nytt gyldig varsel er det kun tåkeprat og uthaling. Sender klage til Elklagenemda. Hva skjer da...jo da er man brysom og avtalen blir oppsagt. Styr unna!
Faktura oversiktlig og grei ! Leverer i henhold til inngått avtale
-Feil fakturering gang på gang! -legger på "mnd avgift". endte opp med 4stk mnd avgift på 1 mnd?, ringte inn og de sa de skulle rette opp, endte opp med 1 mnd avgift til. Det er nesten ikke til å tro :D
Det viktigste er at strømprisen er lavest mulig. Alt annet er uvesentlig. Jeg blir kunde så lenge leverandøren har lavest pris i markedet, men en bør sjekke dette jevnlig via bytt.no eller forbrukerrådet!
Dette er Norges dårligste kundeservice! Ingikk en nedbetalings avtale med selskapet for å unngå inkasso og stening, men de sa opp avtalen en uke før betalingsfristen og nekter ta ansvar for misforståelsen og vill ledelse da jeg i god tro betalte og overholdte min del av avtalen. De brøt den! Frekke svar på mail hvor de dytter over ansvar på meg. Skam på Agva!