Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ufullstendig faktura uten elementære opplysninger som umuliggjør sjekking av data (klage er sent) Ufullstendig grunnlag for utarbeidese av faktura
Sender ut "stipulert" faktura. Prøver å ringe de igjen og igjen. Får ikke svar. STYR LANGT UNNA DETTE SELSKAPET. Ikke noe forutsigbarhet med tanke på kostander.
Fikk en av de omtalte "stipulerte" fakturaene for august. Sendte dem umiddelbart en e-post, der jeg henviste til de riktige kwt. Fikk etter ca to minutter det svaret de fleste fikk, at de ikke hadde fått forbrukstallene fra nettleverandøren tidligere, men de hadde dem nå. Skulle bare se bort fra fakturaen , og ny ville bli sendt innen en uke. Har fått den nå. Nå var plutselig prisen høyere. Dette gidder jeg ikke. Har skiftet leverandør.
LURT! STYR UNNA!! Vi ble lurt av Agva slik som flere beskriver her! De sendte oss faktura på 5 ganger forbruk. Vi hadde brukt 145 kWh og de sendte regning på nesten 600kWh. Da vi sendte mail og forklarte dette, sa de at de hadde sendt faktura på «estimert forbruk», ingen unnskyldning eller noe, mens da vi logget inn på nettleverandøren sto det tydelig lest av vårt faktiske forbruk. Vi byttet strømleverandør med én gang! Føler meg lurt!!! Heldigvis oppdaget vi dette før vi hadde betalt fakturaen!
Stipulert regning i august, 50% høyere enn det skulle være. Har ikke fått tilbake pengene mine. Jeg skiftet leverandør i helga. Jeg ga dem mulighet til å ordne opp, de ga faen. STYR UNNA, mafiaen er løs. Jævla pengegriske jævler.
Veldig rart at Agva kraft plutselig ikke har de rette forbruks tallene og sender ut stipulerte fakturaer. De sier at det vi betaler for mye nå får vi i fratrekk på neste faktura. De bruker kundene sine som "bank". På noen fakturaer er det satt opp gebyrer og andre ikke. Lukter svindel. De svarer ikke på tlf pga stor pågang (noe som ikke er rart), men når de endelig ringer tilbake kan de ikke svare på det man spør om.
Fikk nettopp faktura med stipulert forbruk som ligger fire ganger over faktisk forbruk. Fakturaen har ikke lenger en linje som viser den faktiske avtalen jeg har som sier at jeg skal betale etterskuddsvis. Har ikke mottatt noen informasjon på e-post om eventuelle endringer. Får ikke svar hos kundeservice og når de endelig ringer opp så havner jeg rett tilbake i telefonkøen når jeg svarer på anropet. Nå forsøker jeg nå dem for tredje dag på rad. Blir bytte av selskap for min del.