Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har du strømavtale med dette selskapet må du bytte innen 11 måneder ellers vil det bli kostbart når du automatisk flyttes over til en dyr avtale med forskuddsbetaling.
Hei Arild, Dette skyldes nok at du har tegnet en avtale der vi er bundet til å gi deg en ekstra fordelaktig pris et år før du er på en konkurransedyktig standardavtale. Det er bare å ta kontakt med [email protected] så kan vi sette deg på hva du måtte ønske, for det er ingen binding. Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Alt er dårlig, sier 32 kr for kW og sender faktura 47 kr. Det er bedre vokks
Hei Yonas, Dette må være en misforståelse. Ta kontakt, så hjelper vi deg! Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Sletter efakturaavtaler og sjonglerer med kundeforhold. Så får en fakturagebyr på neste regning. Spekulerer.
Som miljøforkjemper ble jeg utrolig glad da jeg så WWF-merket på Agva sine sider. Utrolig bra at Agva støtter en så god sak. Stå på og jeg har nå valgt dere som min strømleverandør.
Hei, Dette var hyggelig å høre! Vi har svært stort fokus på miljø og du kan være trygg på at all strøm du kjøper følges av en statlig kontrollert opprinnelsesgaranti. WWF er flinke til å jobbe for viktige ting og vi er svært glad for kunne bidra med noe overfor dem. Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Ekstremt høy strømpris per kwh. En måneds gratis leie var "tapt" ila neste måned. En helt annen pris enn det selskapet opplyser om.
Prisen skal være OK, men Agva fakturerer forskuddsvis og bruker kunder som bank. Jeg hadde nesten kr. 6.000 til gode for en stund siden, og måtte ringe selskapet for å få igjen pengene mine. Nå har jeg over tusen kroner til gode, ifølge avregningen for 2017 som jeg fikk for ca. tre uker siden. Ifølge denne avregningen skal tilgodebeløpet utbetales til min bankkonto, men ingenting skjer. Agva svarer ikke på epost. Agva svarer ikke når jeg ringer. Agvas automatiske telefonsvarer sier "Tast null for å bli oppringt", og ingenting skjer. Dette er ikke kundeservice, og jeg lurer på om jeg noen gang får tilbake pengene mine.
Fakturaer og forbruk er svært uoversiktlig. Jeg har heller aldri fått med meg noen beskjed om endringer. Jeg har hatt et jevnt lavt forbruk. Jeg har funnet frem alle fakturaene mine. Betalingsfrist Forbruk Beløp 25.01.2016 361 kWh 101 kr 16.02.2016 1110 kWh 311 kr 22.03.2016 -1110kWh -311 kr 1616kWh 452 kr = 141 kr I April kom ingen regning. Herfra gikk Agva til faktura hver andre måned uten å si fra. 03.05.2016 -1616 kWh -452 kr 2104 kWh 589 kr = 136 kr Forskudd 1414 kWh = 829 kr Akkurat her har avtalen kostet meg 87 øre/kWh Jeg ber også om en fast dato for innbetaling, det er vanskelig å holde oversikt når innbetalinger ikke følger noe system. Det gikk ikke an. 19.07.2016 744kWh 364 kr forskudd 1233 kWh 604 kr - tidligere forskudd 1213 kWh - 594 kr = 374 kr 08.09.2016 1844 kWh =923 kr 07.12.2016 INKASSOVARSEL = 1598kr 18.12.2016 700 kWh 343 kr 367 kWh 216 kr Forskudd 415 kWh 245 kr Forskudd 2123 kWh 1444 kr Forskudd 2456 kWh 1670 kr -Tidligere forskudd -1560 kWh -764 kr -Tidligere forskudd -2972 kWh -1753 kr Renter Novemberfaktura 11 kr Purregebyr Novemberfaktura 67 kr = 1479 kr Her har avtalen kostet meg rundt 68 øre/kWh 2017. Jeg forenkler 21.02 Forskudd 3300 kr - Tidligere forskudd -3360 kr 20.04 Forskudd 2100 kr - Tidligere forskudd -3300 kr 20.06 Forskudd 2100 kr - Tidligere forskudd -2100 kr Slik har Agva gjennom hele 2017 hatt mellom 2 og 3 tusen kroner i min disfavør. I 2016 kom fakturaene når som helst i måneden. Inkassovarselet kom da altså 7 dager inn i neste måned. Jeg hadde ikke begynt å tenke på å etterlyse den enda. Fakturaen kom aldri, men det kan jo tenkes at det var tyver på ferde i postkassa. I høst mistet jeg kodebrikken til nettbanken. Jeg gav beskjed til Agva om dette før forfall og betalte noen dager for sent. På fakturaen etter dette var jeg trukket 1,63 kr i renter. Ganske provoserende når Agva har hatt minst 2000 av mine kroner gjennom hele 2017.