Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Savner mine sider, og vil gjerne se forbruket mitt til enhver tid, og prisen
Takk for nyttig innspill. Vi minner om at du når som helst er velkommen til å kontakte vår kundeservice om det er noen data du trenger i tillegg til at forbruk og pris selvfølgelig er tydelig spesifisert i fakturaen.
Jeg hadde strømforbruk på 303 kwh ca.400 kr TIL BETALING, men så hadde de sent meg strømregning på nesten 3000 kroner. og utrolig nok prøvde de å bortforklare svindlerforsøket med å si at det hadde blitt laget en betalingsavtale på forskudd...og utrolig nok prøvde de å si at denne avtalen ble laget uten noe form for bevis av mitt samtykke FOR DET HADDE JEG NEMLIG IKKE SKREVET ELLER SAGT! DETTE ER ET SVINDELSELSKAP UTEN LIKE! HOLD DERE LAANGT UNNA! TOK KONTAKT MED FORBRUKER/VENN VED MIN SIDE OG FIKK MED SEG DA DE LA PÅ RØRET I DET JEG SKULLE FORKLARE HVOR UTROLIG SLEMT DET VAR I PRØVE Å LURE GODE KUNDER ! OG DET MED ET KONTROLLERT SPRÅKBRUK OG STEMME!
Det ser ut til at du blander to forskjellige perioder. Vi ser i notatene at du har fått tilbud om å endre til en annen tariff og det står vi selvfølgelig ved. Jeg kan hjelpe deg om du sender en mail til [email protected] .
Veldig fornøyd helt til nå. Fikk en uforståelig regning,men etter en samtale med en meget hyggelig dame på kundeservice ble det rettet opp,så jeg regner med at ting blir bra nå og da har jeg ingenting å klage på. Fortsetter det sånn så blir jeg en trofast kunde. Kunne kanskje bli litt flinkere med å informere.
Hei Frank, så bra at det ble ordnet opp i. Vi håper du fortsetter å være fornøyd!
Oppdaget tilfeldig vis idag at august fakturaen var ca 3.5 ganger høyere enn normalt! Ringte og ble fortalt at de nå hadde en ny "ordning", de mente det var gunstig for kundene, å kun betale annenhver mnd! Dvs. de forskuddterer neste mnd basert på historisk forbruk av aktuell mnd. For oss kunder blir det dermed nesten umulig å sammenligne leverandører, samt at de får inn pengene langt tidligere enn avtalt - useriøst!
Hei, Her høres det ut til at vi har vært for dårlige med kommunikasjonen for disse opplysningene stemmer ikke. Ta gjerne kontakt med meg direkte om det er noe jeg kan hjelpe deg med: [email protected]
Jeg kontaktet Agva for å få vite hvorfor de har gitt meg en ny type avregning på strøm uten at jeg hadde fått beskjed om jeg ønsket det på forhånd. Det ble ikke beklaget, bare bekreftet av ansatt, jeg fikk snakke med. Videre ønsket jeg å få vite om den nye avtalen, som jeg ikke hadde bedt om, ville lønne seg for meg el. ikke. Det kunne vedkommende ikke svare meg på! Jeg fikk beskjed om å sende en mail.... Lite tillitsvekkende kundeservice! Skal jeg ha en strømleverandør, Agva, som jeg føler er ute etter å lure meg?
Hei, jeg kjenner ikke detaljene i saken din. Men vi er absolutt ikke ute etter å lure noen, vi ønsker jo kunder i lang tid. Ta kontakt igjen så vil vi helt sikkert kunne hjelpe deg med en avtale som er bedre for dine behov. Jeg beklager om du ikke ble møtt på en ønskelig måte, sånn skal det selvfølgelig ikke være.
Hei! Jeg lurer hvordan fikk jeg regning under ferie og synes det var for mye fordi det var bare kjøleskap som vært koblet ....pluss Skagerrak da koster mig ca 500 nok sammen fast jeg ikke brukt noe på 5 uker!!!! Er det nokon svar på dette????
Hei, vi får forbruket ditt direkte fra netteier. Dette innebærer at om du tror det er noe feil i dette må du kontakte netteier som har ansvaret for at måleutstyret ditt fungerer.
Jeg har ikke fått noen varsel om å betale en forskuddsregning som er nesten 3x høyere enn en hva avregningen for august tilsier. Da er ikke avregningen for august tatt med engang!! Dette nekter jeg å godta! Etter rapporteringen fra Elskling.no er prisen på kw. fra Agva for August kr. 58.75 (m. moms). Jeg ser hva forbruket mitt er for august på regningen fra Hafslund og regner selv ut hvor mye jeg skal betale til Agva for august. Betaler dette (det er fult lovlig) og bytter leverandør med en gang til en med etterskuddsbetaling og som viser respekt for kundene sine.