Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke fått noen varsel om å betale en forskuddsregning som er nesten 3x høyere enn en hva avregningen for august tilsier. Da er ikke avregningen for august tatt med engang!! Dette nekter jeg å godta! Etter rapporteringen fra Elskling.no er prisen på kw. fra Agva for August kr. 58.75 (m. moms). Jeg ser hva forbruket mitt er for august på regningen fra Hafslund og regner selv ut hvor mye jeg skal betale til Agva for august. Betaler dette (det er fult lovlig) og bytter leverandør med en gang til en med etterskuddsbetaling og som viser respekt for kundene sine.
Siste faktura på 75 øre/kWh. Langt unna det som blir forespeilet på strøm.no, strompris.no og elskling.no, og absolutt ikke så billig som de gir seg ut for å være. Forstår at strømmen er dyr for tiden, men prisen fremstår ikke som konkurransedyktig.
Gjorde én liten feil ifm bestilling og ble da flyttet til en langt dyrere avtale. Fikk ikke beskjed om det før regningen kom lenge etterpå. Tapte mye på det. Gir heller ikke beskjed om prisendring, må følge med på sidene deres. Etter at jeg byttet til annet selskap har de ringt med igjen og igjen og igjen "for å høre hvordan jeg hadde det som kunde", dvs egentlig telefonsalg, selv om jeg har reservert meg og sagt klart fra flere ganger at jeg ikke vil bli oppringt.
Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Men om du ikke har fått beskjed om prisendring, er det en feil, for det sender vi alle kunder. Det har vært en helt spesiell sommer prismessig og hele bransjen har dessverre blitt tvunget til å øke prisene. Når det gjelder telefonsalg så er det fint om du kan sende meg en melding så jeg kan få strøket deg fra eventuelle lister. [email protected]
Jeg bytta til Ishavskraft. De kunne fortelle meg at jeg hadde betalt 5-700 NOK for mye per måned over en 3 års periode. Jeg hadde da tilgode 11000+ hos Agva som de skriftlig sa de skulle gjøre. Noe de ikke har gjort. Jeg fikk brevet for 10 dager siden. Gjør som meg, bytt til noen andre.
Hei Martin, Dette vil jeg gjerne se på og om det stemmer skal selvfølgelig det utbetales med en gang. Send meg en mail på [email protected]
Useriøs leverandør som tydeligvis ikke er i stand til å gjøre jobben sin. Etter å ha flytter til ny bolig bestilte jeg Telinet, men siden de hadde slått seg sammen med Agva (ingen informasjon om dette på forhånd), så skulle Agva ta jobben. Bestilte strøm via nett, tok nesten tre uker uten at jeg hørte noe fra dem, da jeg skulle få svar innen to. Ringte inn til dem, fikk beskjed om at det kunne ta to uker. Fikk så mail om å sende nødvendig informasjon, noe jeg gjorde. Etter dette skulle alt være i orden, og jeg hørte ikke noe mer fra dem. Fikk forventet faktura (men ganske dyr, så klart) fra det lokale kraftselskapet i mellomtiden og ventet på faktura fra Agva. Jeg har prøvd å få kontakt med dem i mellomtiden via mail for å få svar på om avtalen var på plass uten å få svar. Så spoler man fram to mnd etter at alt skulle være i orden til i dag, der det lokale kraftselskapet gir beskjed om at jeg FREMDELES står uten kraftleverandør i dag, uten å ha hørt noe som helst fra Agva om at de ikke fikk gjennomført avtalen, og som resultat av det har jeg måttet og må betale en del mer enn jeg skulle ha gjort. Fikk ordnet ny leverandør på flekken, og jeg erger meg over at jeg gav dem såpass mye tiltro og tålmodighet i mellomtiden. Ser at andre har hatt en god del problemer med dem, og om jeg var deg ville jeg heller ha stolt på det negative enn de positive tilbakemeldingene som virker mistenksomt repetive. Jeg vil ha meg totalt frabedt at Agva begynner å ringe meg nå, for jeg har absolutt ingen interesse, i tillegg til at det ville ha vært ganske frekt siden de ikke er mulig å få kontakt med ellers.
Hei T, Siden du skriver anonymt har jeg dessverre ingen mulighet for å se hva som har skjedd i saken. Generelt kan jeg si at vi selvfølgelig gjør vårt ytterste for å få fortgang i leverandørbytte, det er jo først da kundeforholdet starter. Dersom du vil strykes fra eventuelle ringelister eller trenger hjelp til noe annet, er det fint om du skriver til meg direkte på [email protected]
Seier ein ting, men gjer noko heilt anna. Dårleg kundeservice.
Doblet prisen måneden etter at jeg ble kunde. Får ikke fornøyde kunder på lokkepriser.
Hei Laila, Prisene er dessverre rekordhøye i år. Mangel på regn sammen med fordampning i heteperioden har gjort at innkjøpsprisene de siste par månedene har vært dobbelt så høye som i fjor. Dette omfatter samtlige strømleverandører. Ta gjerne kontakt om vi for eksempel kan bidra med en betalingsutsettelse.