Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For august fikk jeg dobbelt opp Kwh på faktura fra Agva (2250 kwh) mot faktisk forbruk fra Lede (1125 kwh) uten at jeg er varslet. I min avtale sto det at jeg ville bli fakturert etterskuddsvis. I en tid hvor strømforbruk og kostnader er viktig for mange er det helt utrolig at de kan forhåndsfakturere uten å varsle i god tid slik at en eventuelt får anledning til å skifte til et annet selskap. De har i dag lovet å betale tilbake med en unskyldning om at de har gjort feil. Føler imidlertid at dette er en sak for Forbrukerrådet og Elklagenemda.
Feil regnestykket på den avtalen jeg har med agva. Stemmer ikke overens med det jeg betaler pr mnd og i året.
1. Byttet fra min spotpris avtale til en forskuddsbetalt avtale UTEN FORVARSEL (Agva mener at én setning NEDERST i en spam email er en forvarsel) 2. Ble fakturert dobbelt for august fordi Agva har "stipulert" forbruket mitt. Hva fæn er vitsen med timemåler da ? Skulle ønske at det gikk å gi 0 stjerner, 1 stjerne er for bra for Agva. Tullete selkap, aldri mer.
Agva endret strømavtale med innkjøpspris på strømmen, månedspris på 19kr og etterskuddsbetaling til en avtale med månedspris på 49kr, strømpris basert på et "forbruksveid gjennomsnitt hos netteier for timeprisene på kraftbørsen Nord Pool" og forhåndsbetaling. Den markante utspekulerte AVTALE-endringen ble informert om nederst i en e-post merket "nyhetsbrev og prisvarsling" som ble sendt ut 16.mai. 1.juni skulle de endre og endret avtalen. Agva forklarer det slik "Vi forenkler avtaletilbudet vårt slik at det blir mer oversiktlig for deg som kunde". Noe som er komisk når månedsfakturaen gikk fra å ha to oversiktlige punkter (månedspris og forbruk) til fem og det vanskelig å skjønne hva som er hva, når man både forhåndsbetaler og får tilbakebetalt tidligere forhåndsbetaling for samme måned! Fakturaforklaring har de ikke på sidene sine heller. I tillegg kan man ikke finne denne "fantastiske" avtalen på Agva.no under oversikten over alle strømavtaler noe som er ytterst merkelig i og med at eksisterende kunder er skjøvet over på denne, som de kaller "agva opprinnelsesgarantert fornybar strøm". Man finner den ikke når man googler engang! Det lukter råttent lang vei.
Agva har sendt faktura for nesten dobbelt så mye strøm som hva de selv angir at jeg har brukt. De har korrekt forbruk for august i oversikten sin jfr hva netteier oppgir. Allikevel fakturerer de for nesten dobbelt så mye. Med tanke på hvordan ting fungerer idag med strømstøtte etc blir dette ekstra feil. Går det dårlig med Agva om dagen siden de prøver å lure kundene sine?
Fikk stipulert forbruk og regning på langt over det dobbelte av hva jeg har brukt. Prøver å ringe kundeservice, ingen svarer. Legger igjen telefonnummeret, da de lover å ringe tilbake. Hører ingenting. Aldri mer Agva kraft på meg.
Ignorerer deg som kunde og forsøker å lure til seg mer penger enn det som er reelt! Umulige å få tak i og gjør samme feil gjentatte ganger. Du som kunde må følge med og stresse for å få ordnet opp i demmes rot. Møkkaselskap!