Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk stipulert forbruk og regning på langt over det dobbelte av hva jeg har brukt. Prøver å ringe kundeservice, ingen svarer. Legger igjen telefonnummeret, da de lover å ringe tilbake. Hører ingenting. Aldri mer Agva kraft på meg.
Ignorerer deg som kunde og forsøker å lure til seg mer penger enn det som er reelt! Umulige å få tak i og gjør samme feil gjentatte ganger. Du som kunde må følge med og stresse for å få ordnet opp i demmes rot. Møkkaselskap!
Ble i August bonget for 2125 kWh. Lest strømmåler 20.07 og 30.08 og har brukt 276 kWh De null kontroll
Fikk nesten 3 ganger regning fra juli til aug,med samme forbruk.... Forferdelig
Bytter selskap i dag ! Prøver å ringe kundeservice, men der er det ingen som svarer. Plutselig uten forvarsel endrer de strømavtalen og stipulerer strømmen min. Jeg har ingen avtale om at jeg skal forskuddsbetale strømmen, kjeltringer !
Som mange andre fikk vi plutselig stipulert forbruk for august som er 3-gangen så høyt som faktisk forbruk. Totalt unødvendig! Har heller aldri fått varsel om endring, ikke mottatt nyhetsbrevet Agva Kraft viser til. Og skal prisendringer og endring i avtale egentlig varsles i nyhetsbrev? Bytter tvert, useriøst og tommel ned.
Desidert noe av det kjipeste jeg har opplevd når det kommer til kundeservice. Å ha nerver til å ha en utsettelsesgebyr som er høyere enn pris for purring er absolutt absurd. Å bli straffet for å være ute i god tid med å forstå at man ikke rekker å betale regning/ikke har fått lønn før forfall er noe jeg aldri kommer til å forstå. Jeg sendte mail og det skulle diskuteres internt, og fikk kompensasjon for påslaget. det som skjer på neste regning er at Jeg har fått renter da jeg ikke betalte til fristen som ble utsatt (???) // unngå unngå unngå //