Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tegnet gunstig abonnement hos Agva 2/9; men de byttet etter kort tid, uten varsel, til sitt aller ugunstigste abonnement. Dette må jeg slite med til utpå nyåret før en annen mer seriøs leverandør overtar. Ikke farlig å komme med lokketilbud med slik praksis. Aldri mer Agva for oss. //Mjøndøling.
Styr unna dette selskapet. Svindel på høylys dag og svarer ikke på henvendelser.
Först ändrar de avtal utan att säga till, sen så får man betala förskott två gånger för samma månad! Ta inte detta kraftbolaget!
Lite konkurrerende priser og høyt påslag. Ingen internettside man kan logge seg inn på for å sjekke hva man betaler og må selv be kundeservice sende regninger hvis man skal få oversikt over kwh-priser og hva man faktisk betaler for. Ble også fyttet over på en annen avtale da jeg ikke fikk til å sette meg over på både efaktura og avtalegiro med en gang på en tidligere adresse. Regningene er veldig uoversiktelige og en post diverse brukes hyppig og skaper mye forvirring.
Prisen er definitivt noe annet når man får noen regninger. Dårlig oversikt, mye høyere priser enn det de faktisk oppgir. Styr unna!
Tilfeldig og dårleg kundebehandling, mykje rot og lite oversiktleg. E-faktura dukkar opp heilt tilfeldig dersom den i det heile føreligg. Innleiingspris per Kwh er berre for å lokke kundar inn. Har ikkje sett pris i næreheten av dette i ettertid, sjølv om heimesida reklamerer med billeg pris.
Dette selskapet spiller på forvirring. Jeg bestilte den rimeligste avtalen blant alt for mange avtaler, men siden jeg ikke hadde registrert både e-faktura og avtalegiro i nettbanken ble jeg satt over på en mye dyrere avtale, fikk jo sjokk da regninga kom. Føler at de spekulerer i å ha det komplisert, så folk betaler mye mer enn de trodde men må selv ta skylden fordi de ikke har holdt tunga rett i munnen. Forvirrende og spekulativt opplegg. Hadde den rimeligste avtalen hos dem, nå er den plutselig en av de dyreste, vi har aldri hatt så dyr strøm. Bytter til annen leverandør nå, er lei av å ordne opp. Denne måneden har vi ikke engang fått spesifisering av avtalegiroen i nettbanken. Det burde ikke være så komplisert å finne ut av strømavtalen/regningen sin.