Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tilfeldig og dårleg kundebehandling, mykje rot og lite oversiktleg. E-faktura dukkar opp heilt tilfeldig dersom den i det heile føreligg. Innleiingspris per Kwh er berre for å lokke kundar inn. Har ikkje sett pris i næreheten av dette i ettertid, sjølv om heimesida reklamerer med billeg pris.
Dette selskapet spiller på forvirring. Jeg bestilte den rimeligste avtalen blant alt for mange avtaler, men siden jeg ikke hadde registrert både e-faktura og avtalegiro i nettbanken ble jeg satt over på en mye dyrere avtale, fikk jo sjokk da regninga kom. Føler at de spekulerer i å ha det komplisert, så folk betaler mye mer enn de trodde men må selv ta skylden fordi de ikke har holdt tunga rett i munnen. Forvirrende og spekulativt opplegg. Hadde den rimeligste avtalen hos dem, nå er den plutselig en av de dyreste, vi har aldri hatt så dyr strøm. Bytter til annen leverandør nå, er lei av å ordne opp. Denne måneden har vi ikke engang fått spesifisering av avtalegiroen i nettbanken. Det burde ikke være så komplisert å finne ut av strømavtalen/regningen sin.
Faktiske prisen de tar er over dobbelt av innkjøpspris. Styr unna denne! Kommer opp som billigst i alle pristester, men dette er bare lureri. Makan til dårlig kundeservice har jeg heller ikke vært borti. Heller har de ikke en egen side hvor man har oversikt over sitt abonnement. Anbefaler på det sterkeste å holde seg unna dette selskapet.
Det reklameres i vilkårene med valgfri betalingsmetode og fakturering på etterskudd, dette stemmer tydeligvis ikke. Jeg etablerte i god tro e-faktura og regnet med alt var OK. Neste faktura som da kom var for en a-konto med krav om flere tusen kroner. De hadde da overført meg til a-konto siden jeg ikke hadde opprettet avtalegiro. Man må for all del unngå a-konto, her kan man fort tape alt når dette firmaet går konkurs. Byttet leverandør umiddelbart etter å ha snakket med en kundeservicemedarbeider hos Agva som ikke gjorde annet enn å snakke i munnen på meg.
Oppdaget at strømprisen hadde gått opp vesentlig til en helt urimelig nivå. De forklarte det med at de byttet strømavtalen fra spot til flyt fordi efaktura/avtalegiro var opprettet for sent. Det var ikke informert godt nok om dette i forkant. Skjønner heller ikke hvorfor de gjør dette uten å informere og gi kunden en ny mulighet. Det de oppnår er at kundene med rette føler seg lurt. Jeg anbefaler derfor ikke dette selskapet til noen. Et selskap som ikke prioriterer god kundebehandling bør en styre unna.
Prisen steg fra 8 til 69 øre på én mnd. Synes kanskje det var litt mye jeg.
Jeg er ny kunde. Noen måneder inn i kundeforholdet endrer de plutselig strømproduktet + at de har dobbeltfakturert for samme periode. Videre har de nå sendt regning for forbruk 4 mnd frem i tid... Vurderer å bytte, men skal la de få en sjanse til å svare opp min henvendelse...