Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva kraft har en lang tidserfaring med tidligere ulike fornøyde kunder. Agva Kraft ordner det meste for deg innen en kort ventetid. Agva kraft er et konkurranse dyktig selskap på mange ulike områder i forhold til mange andre kraftselskaper. De tilbyr en rekke gunstige fordeler på en rekke ulike områder. Agva kraft har rimelige avtalevilkår som er gunstige for den kunden det gjelder for. Jeg har selv bare en rekke lange gode erfaringer på mange områder med Agva kraft. dette gjelder spesielt i forhold til avtalevilkår og ulike betingelselsvilkår
Agva Kraft har miljøvennlig kraft til en for meg beste markedspris
Ble kunde 16 mars, og inngikk da avtalen "Superspot" med innkjøpspris minus 15 øre pr kWh. Foreløpig (til 4. april) har de holdt avtalen, og jeg forventer at det fortsetter.
Veldig bra firma. Dette kan jeg ambefale sterkeste.
Billig lokke tilbud. Etter kanskje Norges dyreste strøm.... Styr unna hvis du ikke følger mye med på din strømleverandør, eller ikke er flink til å klage. Mest klager fra kunder til forbrukerrådet er fra Agva Kraft. har vært kunde siden 01.11.19 til 2703.19 å betalt helle 4130 kr for bruk av 62728, kWh agva spot AG 01.01.19 - 01.02.19, 86,74 øre/kWh agva spot AG 01.11.18 - 08.11.18, 62,70 øre/kWh agva spot AG 08.11.18 - 01.12.18, 75,60 øre/kWh agva spot AG 01.12.18 - 01.01.19, 78,75 øre/kWh agva spot AG 01.02.19, 78,75 øre/kWh agva spot AG 01.01.19 - 01.02.19, 86,74 øre/kWh
Jeg har vært kunde i noen måneder. Skulle få en avtale med Spotpris med rabatt på 15 øre KWh, kjempeavtale tenkte jeg! Viser seg at jeg kun fikk dette en måned, deretter flyttet til en deres dyreste avtaler uten varsel. Jeg tok det opp med kunderådgiver som påstår at dette er standard betingelser. Kan ikke finne informasjon om dette noen sted på deres hjemmeside. Svindel! Jeg byttet leverandør i dag og skal aldri tilbake.
Agva er forferdelig når det gjelder kundeservice. Om du er en av de få som kommer gjennom, bør du egentlig anse deg som heldig. Det er i alle fall fram til du møter de på den andre enden av telefonen. Du blir møtt med spydige kundebehandlere, som utviser liten til null samarbeidsvilje. "Men herregud, da" og "det må jo selv du også forstå" er begrep jeg fikk høre. I tillegg til at kundebehandleren forsvant underveis i samtalen, og kom tilbake etter 90 sekunder. Jeg byttet fra Agva fordi jeg ble lurt med på et av deres lokketilbud, hvor de skrur opp prisen kolossalt etter én måned. Tre måneder senere mottok jeg inkassovarsel for en sluttavregning, UTEN å ha fått faktura før. I inkassovarselet fremkom det ingen begrunnelse for kravet eller utregning for summen. Jeg ringte inn for å høre hvorfor jeg fikk det, og for å få en forklaring på hva det var. Da ble jeg møtt med spydighet, frekkhet og en kvinne som nærmest hadde til hensikt å skape kvalme. Ikke bare er de håpløse når det gjelder selve avtalen, de behandler kundene sine dårlig. Jeg har ringt inn to ganger, begge gangene har jeg pratet med en kvinne (muligens samme person) som er mer interessert i å kverulere enn å finne en løsning. Når jeg endelig (etter 8 minutter) fikk dratt ut svarene på to enkle spørsmål fra kvinnen, la hun på, uten å si ha det eller noen ting. Om du vurderer Agva fordi de er toppsjiktet på strompris.no eller lignende, ikke la deg lure! I realiteten er ikke prisene deres blant landets 50 beste en gang. Og om du ønsker en hyggelig kundeopplevelse, bør du aldri komme i nærheten av Agva! Styr unna!