Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva er forferdelig når det gjelder kundeservice. Om du er en av de få som kommer gjennom, bør du egentlig anse deg som heldig. Det er i alle fall fram til du møter de på den andre enden av telefonen. Du blir møtt med spydige kundebehandlere, som utviser liten til null samarbeidsvilje. "Men herregud, da" og "det må jo selv du også forstå" er begrep jeg fikk høre. I tillegg til at kundebehandleren forsvant underveis i samtalen, og kom tilbake etter 90 sekunder. Jeg byttet fra Agva fordi jeg ble lurt med på et av deres lokketilbud, hvor de skrur opp prisen kolossalt etter én måned. Tre måneder senere mottok jeg inkassovarsel for en sluttavregning, UTEN å ha fått faktura før. I inkassovarselet fremkom det ingen begrunnelse for kravet eller utregning for summen. Jeg ringte inn for å høre hvorfor jeg fikk det, og for å få en forklaring på hva det var. Da ble jeg møtt med spydighet, frekkhet og en kvinne som nærmest hadde til hensikt å skape kvalme. Ikke bare er de håpløse når det gjelder selve avtalen, de behandler kundene sine dårlig. Jeg har ringt inn to ganger, begge gangene har jeg pratet med en kvinne (muligens samme person) som er mer interessert i å kverulere enn å finne en løsning. Når jeg endelig (etter 8 minutter) fikk dratt ut svarene på to enkle spørsmål fra kvinnen, la hun på, uten å si ha det eller noen ting. Om du vurderer Agva fordi de er toppsjiktet på strompris.no eller lignende, ikke la deg lure! I realiteten er ikke prisene deres blant landets 50 beste en gang. Og om du ønsker en hyggelig kundeopplevelse, bør du aldri komme i nærheten av Agva! Styr unna!
Nykommer, litt sen tilbakemelding, litt manglende informasjon. Bra pris
Jeg har holdt på siden desember 2018 med å få byttet til AGVA, men p.t er jeg fortsatt ikke blitt kunde hos dem. De sier de prøver, men det kan vel ikke ta så lang tid? Hva må til for å bli kunde hos AGVA Kraft? Mvh Ny boligeier.
En hyggelig og ærlig samtale angående pris og fornybar energi. Rask og god service.
Hei Taahler, Vi er glad for å høre at du er godt fornøyd. Både pris, kundeservice og miljøfokus mener vi at er viktige for oss som kraftselskap å fokusere på. Ha en strålende dag! Kundeservice
Det er godt å tenke på at man alltid får et svar, en begrunnelse, eller at noen er villige til å "ordne opp" med en gang, det opplever jeg hos Agva Kraft!
Hei Esten, Sånne tilbakemeldinger er fine å få, takk skal du ha! Hilsen oss på kundesenteret
Jeg er svært fornøyd med Agva sin kundeservice og prisløfte, men de har lang svartid på mail. Anbefaler å ringe om du ønsker hjelp.
Hei Elisabeth, Jeg beklager at det har vært litt svartid på mail. Hele bransjen skulle skifte til nytt system i vinter og dette gjorde at ting hopet seg litt opp. For øvrig veldig hyggelig å høre at du i all hovedsak er fornøyd! Kundeservice, Agva
De leverer svar fort og yter god service. Prismessig er det også meget bra.
Hei Terje, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!