Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig lokke tilbud. Etter kanskje Norges dyreste strøm.... Styr unna hvis du ikke følger mye med på din strømleverandør, eller ikke er flink til å klage. Mest klager fra kunder til forbrukerrådet er fra Agva Kraft. har vært kunde siden 01.11.19 til 2703.19 å betalt helle 4130 kr for bruk av 62728, kWh agva spot AG 01.01.19 - 01.02.19, 86,74 øre/kWh agva spot AG 01.11.18 - 08.11.18, 62,70 øre/kWh agva spot AG 08.11.18 - 01.12.18, 75,60 øre/kWh agva spot AG 01.12.18 - 01.01.19, 78,75 øre/kWh agva spot AG 01.02.19, 78,75 øre/kWh agva spot AG 01.01.19 - 01.02.19, 86,74 øre/kWh
Jeg har vært kunde i noen måneder. Skulle få en avtale med Spotpris med rabatt på 15 øre KWh, kjempeavtale tenkte jeg! Viser seg at jeg kun fikk dette en måned, deretter flyttet til en deres dyreste avtaler uten varsel. Jeg tok det opp med kunderådgiver som påstår at dette er standard betingelser. Kan ikke finne informasjon om dette noen sted på deres hjemmeside. Svindel! Jeg byttet leverandør i dag og skal aldri tilbake.
Agva er forferdelig når det gjelder kundeservice. Om du er en av de få som kommer gjennom, bør du egentlig anse deg som heldig. Det er i alle fall fram til du møter de på den andre enden av telefonen. Du blir møtt med spydige kundebehandlere, som utviser liten til null samarbeidsvilje. "Men herregud, da" og "det må jo selv du også forstå" er begrep jeg fikk høre. I tillegg til at kundebehandleren forsvant underveis i samtalen, og kom tilbake etter 90 sekunder. Jeg byttet fra Agva fordi jeg ble lurt med på et av deres lokketilbud, hvor de skrur opp prisen kolossalt etter én måned. Tre måneder senere mottok jeg inkassovarsel for en sluttavregning, UTEN å ha fått faktura før. I inkassovarselet fremkom det ingen begrunnelse for kravet eller utregning for summen. Jeg ringte inn for å høre hvorfor jeg fikk det, og for å få en forklaring på hva det var. Da ble jeg møtt med spydighet, frekkhet og en kvinne som nærmest hadde til hensikt å skape kvalme. Ikke bare er de håpløse når det gjelder selve avtalen, de behandler kundene sine dårlig. Jeg har ringt inn to ganger, begge gangene har jeg pratet med en kvinne (muligens samme person) som er mer interessert i å kverulere enn å finne en løsning. Når jeg endelig (etter 8 minutter) fikk dratt ut svarene på to enkle spørsmål fra kvinnen, la hun på, uten å si ha det eller noen ting. Om du vurderer Agva fordi de er toppsjiktet på strompris.no eller lignende, ikke la deg lure! I realiteten er ikke prisene deres blant landets 50 beste en gang. Og om du ønsker en hyggelig kundeopplevelse, bør du aldri komme i nærheten av Agva! Styr unna!
Nykommer, litt sen tilbakemelding, litt manglende informasjon. Bra pris
Jeg har holdt på siden desember 2018 med å få byttet til AGVA, men p.t er jeg fortsatt ikke blitt kunde hos dem. De sier de prøver, men det kan vel ikke ta så lang tid? Hva må til for å bli kunde hos AGVA Kraft? Mvh Ny boligeier.
En hyggelig og ærlig samtale angående pris og fornybar energi. Rask og god service.
Hei Taahler, Vi er glad for å høre at du er godt fornøyd. Både pris, kundeservice og miljøfokus mener vi at er viktige for oss som kraftselskap å fokusere på. Ha en strålende dag! Kundeservice
Det er godt å tenke på at man alltid får et svar, en begrunnelse, eller at noen er villige til å "ordne opp" med en gang, det opplever jeg hos Agva Kraft!
Hei Esten, Sånne tilbakemeldinger er fine å få, takk skal du ha! Hilsen oss på kundesenteret