Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billigere priser og er det noen problemer, så får du raskt løst de gjennom kundesupport. Når jeg sender e-mail, så får jeg svar innen 5 minutter hvor de kommer med en løsning, dette er veldig bra.
Hei Matias, Takk for fine ord, det er veldig hyggelig med sånne tilbakemeldinger! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har et billig alternativ som etter en stund forsvinner.
Jeg har nettopp blitt kunde og da er det vanskelig å gi noe annet enn 3. Alt har fungert som det skal med bestillingen og det er bra pris. Fortsetter det sånn øker karakteren!
Svindel faktura viser større forbruk av kvh enn det som er avlest og registrert hos nettselskapet. Faktura viser forbruk av graderte kvh f.eks 0,89. Måleravlesning til nettselskap Bkk er alltid i hele kvh. Svarer ikke på e-post. Sjekk faktura nøye ved dette selskap.
Hei Norvald, Vi følger alltid forbruket fra netteier, dette går automatisk i systemet. Send gjerne en mail direkte til meg, så skal jeg se på det. [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg var dum nok til å ikke sjekke referanser før jeg bestilte. Nå sliter jeg med store fakturaer som ber om forskuddsbetaling i 3-4 mnder frem i tid. Til dere som jobber i Agva Kraft: Håper dere er stolte når dere ser dere selv i speilet om morningen. Bare å se på denne siden og facebook for å se hvor mye frustrasjon og sinne dere skaper. Det "billigste" er ikke det beste, i hvertfall når det ikke er det billigste!!
Hei Kristian, Vi fakturerer avtalene maks 2 måneder. Uansett tror jeg det er bedre for deg med månedlig etterskuddsfakturering. Bare ta kontakt, så ordner vi det, for det er ingen bindingstid. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kan tro de lo godt når jeg skiftet fra Telinet til Agva. Pest til Kolera. Fikk opprinnelig en god avtale med fri levering første måned og betaling på etterskudd mot E faktura, men ble trukket ikke bare første måned, men neste og noe som gjorde at jeg fikk underskudd på konto med ekstra rentebelastning. Skygg unna.
Hei Leif, Beklager, men her forstår jeg ikke helt hva du mener. Fint om du sender meg en mail på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Lurepriser, lokketilbud, økte til 63, deretter 69 øre etter første måned. Da jeg sa opp avtalen forhåndsfakturerte de for 4 måneder til 69 øre i tillegg med krafti overestimat av beregnet forbruk.
Hei Tor, Prisene er dessverre høye nå, det gjelder overalt. Jeg tror det må være en feil, for ingen avtaler forhåndsfaktureres for 4 måneder. Send meg gjerne en mail så kan vi se på det. Vi har selvfølgelig også avtaler med etterskuddsvis fakturering. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice