Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri tull med faktura. Veldig enkelt å bytte til de. Byttet engang til en annen leverandør men byttet tilbake etter første mnd.
Hei Ulrike, Takk for hyggelig tilbakemelding!
Har ikke noe å utsette på dere og vil forsette med dere som leverandør
Hei Stein, Supert å høre at du er fornøyd!
De har siden dag en vært utrolig hyggelig, alltid svarer innom dagen, gjør jobben sin fort og bra. Jeg liker dem veldig godt også fordi de støtter miljøet og har rimelige priser. Jeg og samboeren min anbefaler dem på det sterkeste!
Hei Dorina, Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd!
Beste strømleverandøren jeg har hatt, ble positivt overrasket og veldig fornøyd. Kunne ikke tenkt meg å bytte.
Hei Emil, Takk for hyggelige ord!
Når jeg får høyere strømregning enn nettleie og det er 815 tlf.nr for å få kontakt med dere og dere ikke engang er tilgjengelig på, da tenker jeg at jeg har gått inn på en avtale som ikke har noe med det jeg ble lovt. Dette er ikke et selskap jeg vil anbefale!!
I fjor ble det henstilt til teleselskapene å senke satsene for 815-nummer. Siden ikke alle ville være med på dette skiftet vi i fjor over til vanlig geografisk nummer 67 11 44 66. Ta kontakt, så kan vi se på saken din.
Jeg bytta i januar i år strømleverandør til Agva med lovnad om 1 mnd GRATIS strøm. Etter en mnd kom det likevel faktura, og et MEGET arrogant menneske på kundeservice påstår bastant at "NEI, det er ikke den avtalen du har bestilt." Dette er helt uholdbart! Både den ufattelig frekke tonen til Agva´s kundeservice-representant OG den falske reklamen, og jeg tar saken til forbrukerrådet øyeblikkelig! Bytter strømleverandør gjør jeg også.
Lokker med billig priser på diverse nettsteder. Var 4 øre kwh der vi bestilte, og når vi endelig fikk første faktura var prisen på 58 øre kwh. Fikk da beskjed om at det var prisen og de aldri har hatt så lav pris noen gang. Da svarte jeg at de ikke burde reklamere med så lave priser, hvis det ikke er fakta. Da svarte kundebehandler at jeg måtte lære meg å lese det som sto, og at dette var mitt problem. Dette blir meldt inn til forbrukerrådet og andre instanser. De er også frekke nok til å bytte avtalen til en dyrere uten forvarsel. Dette er den siste strømleverandøren jeg vil anbefale. Tror heller jeg hadde gått for strømaggregat og statoil-kort, hvis dette var den siste leverandøren igjen. Styr unna!