Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
BE har ingen tjeneste eller app for å se strømforbruket. Diagram over årsforbruk stemmer ikke med antall Kw som blir belastet. Regning gikk fra fastpris til flytende uten at det ble informert om. Får så tilbud om ny fastavtale på 9,9 kr pr Kw. Useriøst.
Ble oppringt av hyggelig selger som gjorde godt inntrykk. Ønsket etter et par måneder å skifte strømleverandør. Da kommer den store overraskelsen, Kr. 2800,- i gebyr for å komme ut av spotpris avtalen med 12 mnd bindingstid. Det var vi ikke blitt opplyst om ! Vi får beskjed om å ringe et nummer for å unngå straffegebyret og blir opplyst om at vi kan få fortsette som kunde mot et gebyr på kr. 200,- Slå den. Ligg unna dette selskapet !
De nekter å gi meg info om hva jeg betaler i påslag og månedsleie. Bare sender en faktura og det skje helt random. Ønsket fast forfall men ikke mulig. De har tjent godt på meg. Klagd til elklagenemda så for se hva det blir til. Isåfall. Styr unna. Sender Mail om at jeg ønsker forfall endret hver mnd.
Elendig kundeservice, er ikke å få tak i på telefon og knapt nok svar å få på epost.
Styr unna denne el-leverandøren. Solgte inn en fastpris på 97 øre, som de deretter trakk seg fra (prisen sto kun oppført på hjemmesiden, så den fjernet de).
Ble dobbelt så dyrt etter at jeg ble lovet rimelig strøm fra dem. Får ikke kontakt, blir vel enorme summer hvis jeg bryter 12 mnd. kontrakten vil jeg tro. STYR UNNA DETTE FORETAKET !!!
Samboeren valgte å takke ja til en fastprisavtale etter å ha snakket med en selger. Hun spør da selgeren flere ganger om det er noen binding eller om det er noen gebyrer dersom vi velger å bytte leverandør. Hun får konstant nei til svar, flere ganger. Ett år senere får vi et bedre tilbud fra et annet selskap som vi takker ja til. Da får vi beskjed om at avtalen er 3 års binding samt at det er et bruddgebyr på 2500kr med mindre vi går med på 3 måneders oppsigelsestid, men da uten prisen vi hadde avtalt. Vi valgte å fortsette med Bærum Energi for å gå ut avtalen. Noen måneder senere bestemmer vi oss for å selge leiligheten. Vi ringer til kundeservice og melder fra at vi må flytte om tre måneder, men at vi skal bo en periode hos foreldrene til min samboer i påvente av at boligen vi har kjøpt skal bli ferdigstilt. Dette sier kundebehandleren at skal gå helt fint, og at han setter avtalen på pause til vi ringer å gir beskjed om at vi flytter inn. 6 måneder senere får vi regninger fra vår gamle adresse. Vi ringer kundeservice og lurer på hvorfor vi plutselig får regninger igjen. Da får vi beskjed om at avtalen fortsatt løper og at vi nå må betale for strømmen noen andre bruker da de påstår vi ikke har gitt beskjed om noen flytting. Løgn, løgn og mere løgn. Det kjennetegner dette selskapet. Håper selskapet går konkurs, og vi sees i retten! Har anmeldt selskapet og sendt sak til Forbrukerrådet og Elklagenemnda. Møkkaselskap som jeg anbefaler samtlige å styre unna eller bytte fra!