Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplever det samme som folk beskriver her. Tenk å utnytte i disse harde tiden med enda høyere strømpriser. helt sinnsykt! bare det at de kaller seg strømstøtte.no sier jo litt. Jeg søkte om å få hjelp til strøm under disse tidene, strømstøtte kjører en super utspekulert måte for å godkjenne dette. Skjønner at folk får bank :Ø
Har samme erfaringer som dere andre. Fått et bruddgebyr på 10 000. Er det noen som har funnet en vei ut - referer gjerne til hva forbrukerrådet har gitt av tilbakemeldinger. Er det noen som har snakket med elklagenemda.? Jeg tar uansett saken videre og skal holde dere andre oppdatert på mine erfaringer
Jeg ble lurt. Selgeren solgte inn fastpris. Men så på fakturaen. Dobbelt så dyrt jeg betalte. Med 12måneders bindingstid. Med bruddegebyr på 2500kr som jeg ikke fikk beskjed. Dårlig strømleverandør. Håper dere slutter å love og lure kunder. Dårlig kundeservice. De er bare flinke til å lure folk, selge og love!!!!! STYR UNNA!!!!!
De ringer og sier at du kan bli gratis medlem i strømstøtte / Stromstotte.no og om de kan forhandle priser på vegne av deg. Så kommer de med tilbud som ikke opplyser pris, kun betingelser. Betingelsene er å si nei på 5 dager. Glemmer du av å takke nei er det et gebyr på NOK 5 000 for å komme ut av avtalen. Ufyselig måte å bedrive salg på. Dyr lærepenge om telefonsalg.
Ren svindel! styr llangt unna. Forbruker rådet next. De lurer deg innpå en dyr strømavtale med et stor bruddgebyr via bærum energi med høye bruddgebyr. Selger sa han skulle fikse opp å slette bruddgebyr noe som ikke skjedde, sent ny mail om det og fikk til svar at dette kunne de ikke gjøre noe med...
Jeg ble kontaktet av noen som kalte seg "Strømstøtte" som skulle være uforpliktende, jeg trengte ikke å forholde meg til noe. Men, dersom de fant en bedre leverandør så skulle de forhandle frem en avtale til meg. De skulle sende meg en sms, men jeg trengte ikke å forholde meg til denne - Bare si ok. Så jeg sa jo ok da... Og tenkte ikke på å lese den smsén. Jeg fikk faktura fra Bærum Energi, uten noen spesifikasjoner på faktura (uproft) og tok kontakt med dem fordi jeg ikke skjønte hvorfor jeg fikk faktura derfra. Damen i andre enden skjønte det straks og sa "du har sikkert blitt kontaktet av Strømstøtte.no og de har en avtale med oss". Jeg forklarte damen i andre enden at jeg ikke har inngått noen avtale, da hun forklarte at de har sendt meg en SMS og dersom jeg ikke ønsket å inngå noen avtale måtte jeg svare "NEI" innen 5 dager. Ettersom jeg ikke svarte NEI har jeg da tydelig inngått en avtale bare ved å si ok til at de skulle sende meg en sms. Og nå har jeg plutselig en avtale med disse med ett års bindingstid. Jeg skjønner IKKE at dette er lov, og kommer til å gå videre til Elklagenemda/Forbrukerrådet og evt politiet. Jeg har forsøkt å nå stromstotte.no pr telefon uten å nå frem. Nummeret deres er heller ikke registrert i 1881, hvilket jeg anser som spesielt.
Dette selskapet må folk styre unna. De opererer med en bindingstid på 1 år, og gir et bruddgebyr på 2.500,- kroner dersom du bytter før det. Jeg ble på den måten fanget som kunde, og det har kostet mye penger, for disse folka er dobbelt så dyre som det naboen min har. Desember 2022 regninga gikk jeg nesten på ryggen av! 4.550,- kroner. Fikk strømstøtte, og endte opp med at jeg selv måtte ut med 3.000,- Naboen min med samme type leilighet måtte ut med under halvparten av meg, og hun hadde 100 kilowatt mer i forbruk til og med. I dag har jeg endelig fått ny strømleverandør. Like herlig sender Bærums Energi meg en sms hvor det står at jeg får et bruddgebyr, dette tross at jeg fikk klarsignal for å bytte, den 9/1. Han jeg ringte og snakket med i dag, han skulle ordne så det ikke kom noe bruddgebyr, og fortalte at det gikk automatisk ut sms til kundene. Dette er for dårlig!, Og prisene de opererer med er vanvittige. Her må folk være klar over påslaget de har, det er helt forferdelig!, og må kunne kalles svindel.