Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversolgte strømavtale mai 2022. Under 2022 så har Bærum Energi ligget fra 45-85% over spotpris. Dette resulterer at da stømstøtten relaterer seg til spotpris så er avtale med Bærum Energi den dårligste i markedet. Da dette er forelagt Bærum Energi så velger de å ikke svare. Kundesenteret kan ikke svare opp hvorfor kWt prisen ligger langt over spotpris. I desember var spotpris ink. mva på ca 340øre mens Bærum Energi lå på 450 øre.
Hei. Jeg hadde en telefon samtale med en selgere som lovet meg en fastpris på69,00 øre. Selvsagt har jeg sagt ja und sende bekreftelse til sms. Etterpå var det at de sagt til meg slik avtale har vi ikke og jeg skulle har fastpris opp til 999øre per kwt Jeg krangler med selskap og fikk svar. Du er inngått en avtale med et års bindingstid og hvis jeg skulle ut av kontrakten må jeg betale hver måned minimum 1000kr i utbytte bodd ! Dette er uakseptabel og stort kriminell for meg. Jeg håpe at denne saken blir etterforsk og dømt Ikke tar avtale med denne ……. Mvh Rene F.
Svindel, svindel, svindel. Bytter strømselskap på firma uten verken muntlig eller skriftlig godkjennelse. Strømstøtte AS ringer og skal forhandle avtaler påvegna av firma. Før vi visste ordet av det var vi blitt medlem i Strømstøtte AS og kunde hos Bærum Energiomsetning. Daglig leder i Strømstøtte AS var daglig leder i Bærum Energiomsetning fra februar 2021 til august 2022. Sendte faktura på forhåndsbetaling for 1mnd stipulert bruk samme dag som overflytting. Svindelbedrifter fra A til Å.
Samarbeider med Strømstøtte AS og fanger deg kjapt og greit med en telefonsamtale som etter mitt skjønn er på kanten av seriøs forretningsdrift. Bruker her et firmanavn som antyder seriøsitet, ogkanskje også offentlig eierskap, så er det det helt motsatte. Opportunister som utnytter folks travle hverdag og redsel for høye strømpriser.
Ble garantert lavere strømregning , men har aldri hatt så dyr strøm som hos Bærum energi. Uoversiktlig faktura . Ikke samlefaktura. Månedsgebyr og fakturagebyr på to fakturaer til tross for at jeg får faktura elektronisk. Dårlig kundeservice. Har forsøkt flere ganger å ringe, men kommer rett til en svarer som sier de har problemet med linjene . Styr unna
Samme erfaring som Marius! Man føler seg fullstendig lurt😡Heller ikke mulig å oppnå kontakt på telefon! Styr unna dette selskapet.
Per telefon ble eg rundlurt av en hygglig seller, bant mei derfor i et år. Dette gjord eg i god tro. Klagde på første på første regning, som var veldig mye høyere enn hva jeg ble lovet. Eg fikk bare beskjed om att firmaet ville gått konkurs, om de ga slike avtaler. Har sagt opp avtalen noe før året er omme, mot en hyggelig sluttregning på nesten 18000 for desember. Hvorav 2500 er for avbrudd av avtale. Håper folk holder sei langt unna dette selskapet i fremtiden, hilsen ulykkelig og blakk kunde.......