Elekt har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra pris, men fra 2023 blir appen ein tilleggstjeneste til 39kr mnd. Det burde framleis vore inkludert.
Hei Andreas, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Appen har nylig kommet med ny funksjonalitet, slik at man har mulighet til å teste denne før vi begynner å ta betalt for appen (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Billig strøm, ikke noe med liten skrift.Byttet fra Hafslund og merket det godt på fakturaen :)
Hei Simen, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding - ekstra gøy er det når vi hører at du har fått lavere strømkostnader :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Enkelt å bytte, god og saklig informasjon, og kommer godt ut prismessig.
Hei Lise, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding - ekstra gøy er det når vi hører at du har fått lavere strømkostnader :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Hei Må stadig logge meg inn på nytt etter at mitt nettverk har vært slått av Idag måtte jeg slette appen for å prøve å logge meg inn Uten resultat Henger noen gang etter når morgendagens Strømpriser skal være annonsert Ellers veldig fornøyd Hilsen Finn T. W.
Hei Finn, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Dersom du har problemer med innlogging med Vipps anbefaler vi deg å sende en mail til oss på [email protected]. Da vil en av våre utviklere sjekke det opp og vi finner helt sikkert en løsning på det :) Hilsen hele gjengen i Elekt
De skal nå plutselig begynne å ta betalt for å bruke deres app....Ikke bra..😤
Hei Morten, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Fornøyd med avtalen, trekker ned at app skulle koste penger fra nyttår av..
Hei Thomas, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Enkel, grei og billig avtale. Intet fasbeløp som trekker opp gjennomsnittsprisen mye ved lavt forbruk og lavt påslag pr. kW. Fakturering uten snusk i for av ekstrakostnader en ikke har forutsett.
Hei Bjørn, Tusen takk for fin omtale. Slike tilbakemeldinger varmer hjertet og motiverer oss til å fortsette å stå på videre! Det er ikke bare, bare å skulle endre en hel bransje. Men, det er det vi skal og det er det vi gjør - Vi er utrolig glade for å ha deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt
Meget fornøyd med strømavtale og kundeservice. IKKE fornøyd med at det innføres månedspris for bruk av appen deres fra 2023!
Hei Torill, Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) / Elekt
Bare 3 stjerner og det er fordi de skal ha betalt for å bruke appen 39,- pr.mnd. fra 1/1 2023.
Hei Per, Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) / Elekt
Er veldig fornøyd med strømavtalen min hos Elekt, og hittil har de hatt super kundeservice! MEN å få nyheten om at de nå velger å ta betalt for helt elementær informasjon om eget strømforbruk, i en ekstraordinær tid hvor strømprisene eksploderer, og nettopp det å følge med på eget forbruk føles ekstra viktig - det føles IKKE greit! De forsvarer det med at dette er "valgfritt"; det er jo raust, men hvem vil ikke følge med på eget forbruk nå?? I nyhetene skrives det om at bruk av strømapp'er har eksplodert, så de vet vel at dette er en grei måte å få inn penger på? Og at de fleste kunder, som har hatt fri tilgang til app'en i lang tid, ikke nå vil si "nei takk". Nei, dette var skuffende, Elekt:(
Hei Janne, Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller elhub.no for å følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det å utvikle og vedlikeholde en app koster penger, og i og med at vi tjener ikke noe på å selge strøm gjorde vi det slik at appen ble valgfri - slik at vi har mulighet til å vedlikeholde appen og dekke kostnadene våre. Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Elekt endret appen fra gratis i bruk til "tilleggstjeneste" med pris på 39kr/mnd.. Jeg bytter leverandør!
Hei Te, Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) / Elekt
Appen fungerer utmerket og strømmen er rimelig med bare ett øre påslag. De fokuserer på utvikling av app og kommer til å komme med andre nyttige verktøy i fremtiden. Glad jeg ble med tidlig!
Hei Rune, Tusen takk for fin omtale. Slike tilbakemeldinger varmer hjertet og motiverer oss til å fortsette å stå på videre! Det er ikke bare, bare å skulle endre en hel bransje. Men, det er det vi skal og det er det vi gjør - Vi er utrolig glade for å ha deg med på laget! Hilsen hele gjengen i Elekt
Elekt gav inntrykk av at de ikke tjente penger på salg av strøm og heller skulle ta betalt for tilleggstjenester. Deretter fjerner Elekt tilgang til app og definerer App'en som valgfri tilleggstjeneste. Dette er på grensen til svindel. Det burde vært opplyst tydelig at App blir en tilleggstjeneste. App har alltid vært inkludert fra andre strømselskaper. Mulig dette er et svar på statens regler rundt dårlige strømavtaler Trodde jeg har funnet en strømleverandør som gjorde at jeg slapp å holde på med å bytte strømleverandører. Der tok jeg feil.
Hei, Appen er valgfri og denne må du selv aktivt velge å abonnere på. Det betyr at du ikke kommer til å måtte betale for den om du ikke har behov for den - eller velger det aktivt selv. Dersom du kun ønsker strøm levert fra oss får du fortsatt den samme gode avtalen: Spotpris + 1 øre/kWh, uten bindingstid eller fastbeløp. Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller på elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :)
Grei pris (spot) grei faktura (vipps) oversiktlig app med strømpris og forbruk. Har ikke hatt behov for kundeservice og kan ikke uttale meg om den.
Hei Jan, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Rimelig i forhold til andre strømleverandører. Kundetjenesten er like god som hos andre. Strømfakturaen har ikke med nettleien, men dette kan meget godt aksepteres for at strømfakturaen kan holdes lav. (Det vil påløpe ekstrautgifter om nettleien oså skal være med).
Hei Jan, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Du har mulighet til å hente ned alle dine nettleiefaktura i appen vår, slik at du får samlet alt på ett sted. Om du går til "Min profil" og velger "mine faktura" vil du får opp spørsmål om du ønsker å hente dem inn. Da vil alle fremtidige nettleiefakturaer automatisk dukke opp i appen. I løpet av desember vil det komme to nye funksjoner i appen som gir deg innsikt i nettleien; Oversikt over dine nettleiekostnader og hva de går til (dag/natt-tariffer og oversikt over forbrukstoppene), samt oversikt over din beregnede strømstøtte. Hilsen hele gjengen i Elekt
Flinke til å gi informasjon og forskudds fakturerer ikke
Hei Leif, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt