elKompis har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mistet log på forbruk på appen. Ringte totalt 3 ganger for å få hjelp. Hver gang beskjed om at Elkompis skulle ringe opp . Ringte så opp igjen påfølgende dag, med ny beskjed om at jeg skulle ringes opp - som om det ikke fantes noen forhistorie på korrespondanse. Fremdeles ikke ringt meg 1 uke etter 3. løfte. Saken er fremdeles ikke løst.
Hei Henrik! Vi beklager lang behandlingstid vedrørende manglende forbruk i appen. Vi er avhengig av å motta forbruket til kunden fra netteier før vi kan registrere det i appen vår, og dersom det er manglende forbruk i appen kan det skyldes at vi har mottatt mangelfulle filer inn til oss. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt sjekke opp i status vedrørende din feilmelding. Mvh Truls, elKompis
Jeg byttet til elKompis for 3 måneder siden og er så fornøyd. Nå har jeg endelig full kontroll på forbruket og strømregningen. Digger appen!! I tillegg har elKompis et veldig hjelpsomt og serviceinnstilt kundesenter.
Hei Benedicte! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med :) Mvh Anna, elKompis
Fantastisk imøtekommende og spiller på kundens lag🎉
Hei Hilde H! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Dette er det vi jobber for hver eneste dag! :) Mvh Anna, elKompis
Bra kundeservice og oversiktlig app. Muligens andre som er billigere.
Hei Roy M! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til oss! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis
Fremoverlent selskap i vinden!! Utmerket support. Sømløs, innovativ applikasjon som gir full oversikt og forutsigbarhet. Fleksibilitet og muligheter!! Blant de billigste! Well done, ElKompis 👍👍
Hei Eivind N! Så hyggelig tilbakemelding å få, tusen takk for det! Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har ønsker for appen vår, vi tar i mot alle tilbakemeldinger :) Mvh Anna, elKompis
Hvorfor velge å betale 34kr mnd og 1 øre påslag per kWt, når en kan velge 0kr mnd og 1 øre påslag per kWh, slik som Elekt? Noen tilbyr jo 0kr mnd og minuspåslag per kWh for nye kunder. Godt jeg har undersøkt litt og er blitt "sjef" over min strømregning
Hei Glenn! Det stemmer at noen leverandører tilbyr gratis fastbeløp, gratis påslag og til og med negativt påslag i en gitt periode som en kampanje for nye kunder. Vi har valgt å sette et fastbeløp på kr 34/mnd for å kunne utvikle og ha en så god app som mulig. Påslaget vårt går til å dekke innkjøpskostnader på strømmen, samt det lovpålagte elsertifikatet. Vi har troa på at appen vår hjelper kundene våre med å bruke strømmen smartere og dermed at besparelsen blir høyere enn kr 34/mnd. Vi tilbyr også vervekampanje hvor både den som verver og har vervet får kr 500,- i rabatt, noe som dekker inn fastbeløpet på kr 34/mnd i 14 måneder. Dersom du har tilbakemeldinger vedrørende appen vår er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på epost: [email protected]. Mvh Anna, elKompis
Utrolig lettvint selskap, og utmerket webside for info ang avtalen og strømpriser.
Hei Torbjørn E! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar om oss, det setter vi stor pris på! :) Mvh Anna, elKompis