Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har Lofavør avtale med prisgaranti. I dag er spotprisen under 1,40. Jeg betaler 4,95.... Dette var en tilsynelatende gunstig avtale en periode, men Fjordkraft har oppjustert summen på garantipris i takt med økte priser. Dette er ikke greit i forhold til inngått avtale. I tillegg er de ekstremt sene med å justere ned prisen når spottprisen faller. Kjenner meg lurt!
Hei Per. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Du må være sykmeldt i mer enn 30 dager. Du betaler dessuten 1,50 kr per dag etter 30 dager. Sjekk også om du har "Norsk vann" til 1 kr til pr dag. Jeg skal bytte umiddelbart bare bindingen er over. Jeg kommer ikke til å benytte meg av dette selskapet i fremtiden da jeg mener det er villendende hva de tilbyr og hva du får.
Hei Camilla. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft har god kundeservice. Fjordkraft har gode priser. Fjordkraft har ryddig faktura.
Hei Egil og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Super God service og det er ikke lang ventetid nå men ringer Og man blir her alltid løse problemer
Hei Lidia og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Vi har Spotpris Spesial. Det viser seg at 20 andre leverandører ville blitt noe rimeligere. Men vi er to med mobilabonnement som er utrolig rimelig i og med strøm og mobilabonnement fra Fjordkraft. Appen er også lett forståelig. Det er ikke betaling på forskudd.
Hei Solbjørg og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Bare problem med dette selskapet. De bryter avtalen du har selv. Sender ut dyre bruddgebyrer når de selv har brutt avtalen og ikke jeg. Så ringer de deg opp igjen og informerer pent at avtalen er brutt pg om du ikke vil fortsette som kunde til dagens pris...som er det dobbelte minst. Bare svindel og besrageri...ikke svarer de på spørsmålene dine heller.
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har hatt strm fra de i 3 år, 'stabil kraft sør-norge'. Jeg fikk ingen spørsmål om alternativer / om denne var gunstig for meg! Denne viser seg å i snitt ligge på ca 3 kroner mer pr kwt enn spotpris i periden august/september 2022. Sa opp og skiftet leverandør, Da kom det mange telefoner om rabatter / tilrettelegge for bedre avtale???. Da jeg fikk sluttfaktura var ikke strømstøtte tatt med, og etter at jeg hadde kontaktet de om dette, blokkerte de tilgangen til min side! Arrogante / styr unna!
Hei Kjell. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft