Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte garantert fast pris på 78,90 øre ut året etter anbefaling fra kunderådgiver med lovnad om at dette var den beste avtalen for meg og at det ikke var noe lureri. Etter 14 dager fikk jeg epost om at denne prisen ville bli oppjustert til 99,90 øre om 5 dager. På Fjordkraft.no står det at de har vunnet priser for beste kundeservise. Chatten var ikke tilgjengelig og etter å ha ventet nesten i time i kø på telefon så ga jeg opp. Ytterligere beskrivelse er vel overflødig. Jeg har nå byttet leverandør.
Hei, først og fremst vil vi beklage den opplevelsen du har hatt. Det kan høres ut som det har vært en misforståelse i første kommunikasjon med oss. Dette beklager vi på det sterkeste. Vi jobber knallhardt for å være best på kundeservice i Norge og har vunnet pris for dette ved flere anledninger. Situasjonen i markedet i høst gav oss dessverre noen utfordringer hvor vi blant annet annet måtte redusere åpningstid på chat og hadde lange ventetider på telefon. Dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal møte oss og vi skal gjøre alt vi kan for at dette ikke skjer i fremtiden.
Fornøyd med appen og hvordan jeg har blitt mottatt
Hei Trond, tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen. Vi jobber knallhardt med å levere de aller beste tjenester både i app og via vår kundeservice. Vi setter stor pris på på din tilbakemelding!
Konkurranse dyktig pris og samtidig gikk det å knytte opp mot trumf kortet mitt.
Hei, tusen takk for tilbakemeldingen vi setter veldig pris at du tar deg tid til å skrive til oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dette er skurkeopplegg på høyt nivå. De øker prisene og forholder seg ikke til lovet garanti i forhold til pris. Her stiger prisene langt utover lovet topp, uke for uke. Styr unna! Her betaler du skyhøye priser og får elendige avtaler.
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtalen informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
De er villig til å innrette min avtale etter markedet.
Hei Gunnar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi blir veldig glade for å høre at du er fornøyd. Vi vil alltid forsøke å tilby strømavtaler som kan dekke de ulike behovene i markedet. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Det er jo vanskelig å akseptere at nettopp strøm skal være så innviklet. Grunnlaget for mitt valg har vært at de støttet mitt favorittlag i håndball, Larvik Håndballklubb.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Fjordkraft støtter flere ulike idrettslag rundt om i landet og jobber med å få til flere samarbeid da det er viktig for oss å ta samfunnsansvar og støtte idretten i hele landet. Vi har kontorer fra Sortland i nord til Sandefjord i sør. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen oss i Fjordkraft.
Ringte fjordkraft for å prismatche et tilbud, fikk sms som jeg bekreftet og sa ja. fikk etterpå en kvittering. ringer meg 5 timer etterpå og sier dem ikke kan stå for tilbudet dem ga meg. hadde jeg gjort så mye feil der inne så måtte jeg stått for prisene mine der jeg jobber. unnskyldningen var at han var ny 2 dagen på jobb. jeg synes dem er nye alle som jobber inne på kundeservice hos fjordkraft. det er så mye forskjellige avtaler og priser at dem selv ikke har kontroll i papirene sine.
Hei! Så synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med oss. Da vi tilbudte Prismatch var det visse kriterier som måtte være oppfylt for at vi skulle matche tilbudet, og her kan det se ut som det har gått litt fort for kunderådgiver du pratet med. Vi må bare beklage at det skapte en dårlig opplevelse for deg. Vi har stort fokus på kundesenteret vårt, og ønsker at alle som tar kontakt får den beste service og rådgivning. Ditt tilfelle viser at vi stadig kan bli bedre, og vi skal gjøre så godt vi kan for å gjøre både deg og alle andre som tar kontakt med oss fornøyd med hjelpen man har fått. Takk for tilbakemeldingen din, håper du har en flott dag videre!