Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringte fjordkraft for å prismatche et tilbud, fikk sms som jeg bekreftet og sa ja. fikk etterpå en kvittering. ringer meg 5 timer etterpå og sier dem ikke kan stå for tilbudet dem ga meg. hadde jeg gjort så mye feil der inne så måtte jeg stått for prisene mine der jeg jobber. unnskyldningen var at han var ny 2 dagen på jobb. jeg synes dem er nye alle som jobber inne på kundeservice hos fjordkraft. det er så mye forskjellige avtaler og priser at dem selv ikke har kontroll i papirene sine.
Hei! Så synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med oss. Da vi tilbudte Prismatch var det visse kriterier som måtte være oppfylt for at vi skulle matche tilbudet, og her kan det se ut som det har gått litt fort for kunderådgiver du pratet med. Vi må bare beklage at det skapte en dårlig opplevelse for deg. Vi har stort fokus på kundesenteret vårt, og ønsker at alle som tar kontakt får den beste service og rådgivning. Ditt tilfelle viser at vi stadig kan bli bedre, og vi skal gjøre så godt vi kan for å gjøre både deg og alle andre som tar kontakt med oss fornøyd med hjelpen man har fått. Takk for tilbakemeldingen din, håper du har en flott dag videre!
Bra pris på strøm. God kundeservice. Billig mobil abonnement. Mange fordeler for medlemmer.
Hei Tom. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til dette. Så flott å høre at du har benyttet deg av våre kundefordeler. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Det er en leverandør som leverer, ish flinke. Og er delvis flink til å informere. Kunne vært bedre på informasjon osv, men totalt set veldig fornøyd
Hei Fredric. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er en fornøyd kunde. Vi skal sørge for at vi fortsetter å gjøre deg fornøyd i fremtiden også. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sentralbordet bruker ekstrem lang tid på å svare. Det er ingen tilbud om at de ringer tilbake. Det er frustrerende å vente opptil 20 min. på svar.
Hei Øistein. Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at det har tatt lang tid for deg å komme i kontakt med oss. For tiden er det veldig mange som ønsker å snakke med oss og derfor vil man oppleve ekstra ventetider. Husk at vi også er tilgjengelig på chat og epost. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Helt ok,blide kundebehandlere,usikker på om rådene jeg får er de beste for lommeboka.Men slik er det vel overalt når man skal kjøpe et produkt man MÅ ha.
Hei Roar. Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Vi har et stort fokus på at våre kundebehandlere skal være behjelpelig i en tid hvor strømprisene når nye rekorder. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fikk et tilbud om en avtale på strøm som skulle være bedre en spot. Det vare en avtale med garanti pris. Problemet med det er at denne prisen stadig endres og det er ikke mulig å følge med på hvilken pris som betales pr dag. Videre var det lagt til 1kr pr. dag for å få garantert norsk vannkraft. Dette ble det ikke informert om ved inngåelse avavtalen.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Strømprisene har økt og satt nye rekorder i denne perioden. Dette fører til at vi også må justere våre variable priser. Når prisendringen skjer vil man bli informert på epost og SMS. Vi er alltid pliktig å informere om tilleggstjenester som man får ved avtalen og beklager at dette ikke har blitt informert. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Samarbeider med megler fra Privatmegleren Larvik om id-tyveri, rett og slett. Megler laget avtale med de uten min viten og samtykke og uten at Fjordkraft noengang informerte meg om dette. Jeg hadde selv bestilt fra Fortum og denne ble dermed avbrutt av frekke Fjordkraft. Når jeg kontakter Fjordkraft er det eneste jeg får høre "jo, du er kunde betal regninga di!" Kontaktet Forbrukerrådet og de sa at dette er absolutt ikke lov uten mitt skriftlige samtykke! Og at Fjordkraft er kjent for å holde på sånn! I tillegg sender de saken til et inkassoselskap mens jeg er I dialog med de, og regninga, den hadde de sendt til en adresse jeg bodde på for 5+ år siden! De har heller aldri sendt noe angrerettskjema, og tar ikke på seg skyld for noe i denne saken. Et par av kundebehandlerne var høflige mens resten er frekke og behandler meg som om det er min feil at jeg har blitt "kunde" mot min vilje. Styr langt unna Fjordkraft