Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
«Forutsigbar Strømpris» avtalen gir deg ikke strømstøtte. Min mor har vært kunde hos fjordkraft i 10+ år på samme avtale. Hun har ikke fått informasjon om at hun bør vurdere en annen avtael. Helt utrolig at en så stor strømleverandør kan tilby kundene sine en så dårlig avtale. Det var 2 timer ventetid på telefon for å bytte avtale.
Hei Andreas og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Hvor mye man får i strømstøtte er uavhengig av hvilken strømavtale man har. Her kan du se hvordan støtten blir regnet ut: https://www.fjordkraft.no/strom/stromregning/nettleie-strom/stromstotte/ Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
At Fjordkraft forutser en strømpris i oktober, som viser seg å være er 3 ganger høyere enn sportprisen i samme tidsrom, og legger hele regningen for miseren på kundene er intet annet enn skandaløs kundebehandling! Jeg håper virkelig at noen ansvarlige i Fjordkraft, finner en fornuftig løsning om å kompensere sine kunder som stoler på Fjordkraft som rådgivere!
Hei Ivar og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Nesten 5 sifret strøm regning i november på 1200kwh. Det kommer ikke på tale
Hei Lars og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Stabil strømpris-avtalen gav ei rekning på opp mot 9000 kroner for oktober. Som så mange andre har opplevd, er dette ein tredobling av det vi vanlegvis betalar.Vi forventa at variablelavtale skulle regulerast ned når spotpris gjekk ned. Her hovar Fjordkraft inn, mens vårt julebudsjett er borte. Eg har sagt opp Fjordkraft, og ynskjer ikkje å etablere andre avtalar med selskapet, sidan Fjordkraft ikkje har vist evne til å levere tilbod eg er fornøgd med. Eg har prøvd å kontakte dei gjennom telefon, men der er det umogeleg å kome igjennom, og chat’en er ute av funksjon.
Hei Dagny og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Sender deg litt informasjon om variabel strømavtaler og hva som skjedde med faktura for oktober. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft priser strømmen skyhøyt, og later som om det er en overraskelse at høsten er regnfull, Det vi ser nå er planlagt for å unngå å sette ned prisen på grunn av naturlig høstvær. Jeg bytter selskap , fordi dere er ikke til å stole på. Håper at de som har tenkt ut denne planen får sparken , når selskapet mister masse kunder, og jeg oppfordrer alle til å melde seg over i andre selskap. Avtale er meg noe to parter er enig om, Jeg har aldri sagt meg enig i disse blodprisene. Det triste med at Familier og Alene foreldre må velge mellom å feire jul , og å betale lysregninger er bare tragisk.
Hei Jørn. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dårlig kundeservice, ingen oppfølging av etablerte kunder. Fjordkraft er mest opptatt av fortjeneste , tenker lite eller ingen ting på viktigheten av fornøyde kunder. Ventetid på telefonen er rett og slett uakseptabel, her er det ikke satt inn ekstra ressurser i særlig grad. Har alltid vært lojal kunde, men nå setter jeg en strek for kundeforholdet hos dere. Ingen vilje til å imøtekomme kunden, uakseptabel høy faktura er mine begrunnelser. Er svært lite tilfreds med dere, så kun en stjerne fra meg.
Hei og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har vært trofast kunde av fjordkraft, men en vanvittig prisstigning , og dårlig informasjon angående strømstøtte, når og til hvem den gies, mangel på info angående hva prisen dekker, såkalte skjulte påslag, Hva betaler vi for,?
Hei Hildur og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft