Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel app å følge med på. Aldrig noen problemer med priser og faktura
Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med oss og appen :D Ha en god dag!
Fikk strømregning for januar hvor man har tatt 499 øre på kWt. Dette er frekkhetens nådegave. Fikk tidenes høyeste strømregning. Har inntil november bodd i hus på 300 kvm, nå bor vi en leilighet på 62 kvm, har aldri fått så høy strømregning noensinne. Anbefaler ingen å ha avtale med Fjordkraft!
Hei Hege og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Det høres ut som du har en variabel strømavtale. Denne har kunder komt godt ut med over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Ble oppringt i oktober og tilbudt en Agrol- avtale som skulle få ned strømregningen min. Resultatet ble en 1,5 ganger høyere strømregning for januar 2023. Ingen oppfølging etterpå. Klarte ikke å få tilgang til app'en. Prøver å ringe et utall ganger, men kommer ikke igjennom på tlf. Kom endelig igjennom i dag etter å ventet ca en time. Unskyler seg med at de har "feilvurdert markedet", og at det er jeg som må ta den regningen. Jeg prøver å forklare at jeg aldri har bedt om å delta i noe gambling, men ville ha det jeg var lovet, fortsatt spotpris. Styr langt unna!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Forferdelig dyrt! I jan/23 faktura kom på over 6 tusen, bor alene på en 77 kvm leilighet, fikk aldri en god forklaring på hvorfor betaler jeg så dyrt.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Gikk fra fastpris og ville bytte strømavtake og ente opp ned dobbel pris uten noe for for info. Sitter nå og har ikke mat pga dette😡
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jag ringde kl 9.33 idag o väntetiden skulle vara 10 minuter ! nu är klockan 14.05 jag har ännu inte kommit fram ! Dom säger att att dom försökt å kontakta mig ! Bluff ! ingen har ringt mig idag
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager den lange ventetiden. Vi etterstreber å svare våre kunder så godt og raskt som mulig. Vi beklager igjen da jeg ser her at vi ikke har klart dette i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Insane price hikes and predatory sales practices, do not even bother with them!
Hello and thank you for your feedback. We apologize that you had this experience with us. We strive to inform and guide the customers who are in contact with us as best we can so that the customers can choose the right electricity agreement based on their needs. We apologize again and wish you a nice day ahead. Sincerely, Fjordkraft.