Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jag ringde kl 9.33 idag o väntetiden skulle vara 10 minuter ! nu är klockan 14.05 jag har ännu inte kommit fram ! Dom säger att att dom försökt å kontakta mig ! Bluff ! ingen har ringt mig idag
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager den lange ventetiden. Vi etterstreber å svare våre kunder så godt og raskt som mulig. Vi beklager igjen da jeg ser her at vi ikke har klart dette i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Insane price hikes and predatory sales practices, do not even bother with them!
Hello and thank you for your feedback. We apologize that you had this experience with us. We strive to inform and guide the customers who are in contact with us as best we can so that the customers can choose the right electricity agreement based on their needs. We apologize again and wish you a nice day ahead. Sincerely, Fjordkraft.
Gjorde nok et dårlig valg da jeg valgte fjordkraft Men har nok tatt helt feil Faktura for nov ,des og jan ble på gjennomsnitt vel 10000,- Dette er som å bli ranet på åpen gate Ser ingen utvei enn å sjekke bedre for nå skal jeg finne en annen levrandør De lover best pris når dr selger men virkeligheten er nor helt annet Mvh Helge H.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det høres ut som du har en variabel avtale, noe som har vært en god avtale i flere måneder, men akkurat nå er spotprisen billigere. Anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på det. Ønsker deg en god dag :)
Jeg er bedriftskunde og får ikke kontakt med bedriften og får ikke tilgang til "Mine Sider". De ringe ikke tilbake og de svarer ikke på epst.
Hei ! Takk for din henvendelse. Det er dessverre til tider mye pågang hos Fjordkraft bedrift. Alle Mailer og telefoner blir skal bli svart i tur og orden. Ha en god dag :)
når jeg bytte vekk fra fjordkraft ble også avtalen endret til stabil strømpris og jeg fikk et snitt på 499øre pr kwh noe som resulterte til dobbelt så høy regning som tidligere veldig missfornøyd med hvordan fjordkraft bøffer kundene sine
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det høres ut som du har en variabel avtale, noe som har vært en god avtale i flere måneder, hvor du alltid varsles på epost eller sms i forkant ved prisendringer. Slik markedet er akkurat nå vil spotpris være den gunstigste avtalen ha. Anbefaler at du tar kontakt med oss så kan vi se på dette sammen :) Ha en god dag :)
Fjordkrafts strømforsikring (nettopp bytta namn frå Trippelgaranti) skal dekka straumen om du bl.a. er sjuk eller mistar jobben. Eg var sjukemeld og ville senda inn krav. Via Fjordkraft si side vart eg send til ei nettside av selskapet Sedgwick. Der måtte eg legga inn namn på fastlege, legesenter, sjukehus/klinikk eg hadde vore behandla på og leger eg hadde vorte behandla av dei siste 12 månadar, nærmare opplysningar om sjukdommen og kvifor det hindra meg frå å jobba. I tillegg måtte eg lasta opp sjukemelding med diagnose (del B). Ja, del B, den som inneheld sensitive helseopplysningar. Kor mykje tener Fjordkraft på å selja desse opplysningane? Kanskje ingenting, men det er uansett forkasteleg å krevja...
Hei ! Takk for din tilbakemelding. Amtrust/sedgwick som er forsikringsselskapet i som behandler strømforsikringen, deler ikke personopplysningene dine med Fjordkraft når det kommer til hva du er sykemeldt for o.l. Fjordkraft har kun tilgang til den informasjonen som er oppgitt av deg for å bestille strøm og levere strømmen til deg. Du har rett til innsikt på hva Fjordkraft har lagret av informasjon på deg, så ta gjerne kontakt med oss om du øsker innsynsforespørsel :) Ha en god dag :)
Den er ikke basert på Spotprisene i markeder time for time. Spiller da heller ingen rolle når du bruker strøm. Prisen du får er som regel totalt høyere enn prisen du ville betalt om du ble fakturert for gjennomsnittprisen i området inkl MVA. Altså så er det bedre med en vanlig spotprisavtale. Her blir man ledet til å tro at Fjordkraft forhandler en rabatt ut over spotprisen du betaler på det tidspunktet du bruker strøm... Det er villeding og burde vært forbudt!
Hei! Takk for din tilbakemelding. En kan ikke sammenligne gjennomsnittsprisen for området sitt med det som er "din strømpris". Grunnen til dette er at gjennomsnittsprisen for området er flat, altså den tar utgangspunkt i at du bruker lik mengde kWh hver time igjennom hele måneden. Det er dessverre ingen av oss som klarer å bruke lik mengde strøm igjennom hele måneden hver time. Dersom to naboer har samme strømavtale, bruker lik mengde strøm i samme periode, men den ene bruker mer strøm på natten (når prisene er lave) og den andre bruker mer strøm på dagtid (når prisene er høye) så vil den gjennomsnittlige spotprisen som vises på faktura være forskjellig. Det er altså din gjennomsnittlige spotpris som vises på faktura (spotpris den timen x antall brukt kWh, for hver time igjennom hele måneden). Ta gjerne kontakt med oss så kan vi gå nærmere inn på dette :) Ha en god dag :)