Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg måtte bytte til Fjordkraft ved huskjøp. Orket ikke å krangle med megleren om dette på overtagelsen. Byttet selvfølgelig så raskt som mulig Nå en tid etter får jeg en telefonsamtale: Hei, Dette er **** fra fjordkraft. Jeg vil bare informere om at nå kan du få fakturaen fra Fjordkraft og Hafslund på samme faktura slik at du slipper to fakturaer. Ønsker du dette? Dette er ekstremt utspekulert og helt klart et forsøk på å lure de som ikke følger helt med på hvilken strømleverandør de har.
Er svært skuffet over at et så stort firma kan behandle kundene sine på en slik måte. Prisgaranti gir deg absolutt ikke billigste strøm på markedet, har byttet til Norgesenergi nå, og fått mye lavere pris. Uforståelige og rotete faktura for deg som liker å ha litt oversikt. Og sist men ikke minst elendig kundeservice.
Jeg skulle få prisgaranti. Da jeg fikk fakturaen, var ikke prisen redusert. Snakket så med dem, og de sa jeg skulle trekke kr 200 fra fakturaen. Det skulle ikke by på NOEN problemer. Nå får jeg plutselig betalingsvarsel med purregebyr. Det er bare rot med dette selskapet. Du må følge med som en smed på alt de foretar seg!
Hva er verre enn jesus folk på døren? Støvsugerselger og annet fjas som påstår at de er så MYE billigere og bedre enn andre. Hadde de vært den billigste så hadde jeg valg de. Men når de alltid er 15 plasser eller mer ned på listen. Så gidder jeg ikke. Ikke send ungdommer på sommerjobb rundt på døren til folk. Det er bare ensomme gamle folk som synes dette er kjekt.
Jekket opp prisen på strømavtalen vår fire ganger i løpet av et drøyt år! Pass opp for "Trippelgaranti", et ubrukelig forsikringsprodukt vi fikk automatisk som ny kunde - gratis i tre måneder, deretter melker Fjordkraft ut 1 krone og 50 øre ekstra av deg om dagen. Da jeg sa opp trippelgarantien for tredje gang sluttet de endelig å fakturere for den...
Valgte å bli kunde av Fjrdkraft for ca 1 år siden pga bra tilbud. Uten å bli kontaktet, endret de abonnement fra Spotpris til variabel pris og dermed 40-50 % høyere pris pr mnd. I tillegg har de lagt inn nye avtaler basert på at en dørselger påstår å ha tegnet nye avtaler mens vi allerede var kunder av Fjordkraft og aldri har sett en dørselger på noen av de stedene vi hadde strøm fra Fjordkraft. Kundeservicen er notorisk fraværende og de kommer aldri tilbake på noe som helst av det de lover. Hold dere unna !!
Skulle hjelpe min gamle mor med en bedre strømavtale, og hvorfor hun betaler for fast pris på 59 kr når hun får regning på e post og har autogiro. Fikk bare mange uforståelige svar. Ba de i tillegg komme med et tilbud på en god strømavtale. Det var de heller ikke behjelpelig med. Fy skam dere mot gamle mennesker og dårlige avtaler. Både hun og jeg bytter nå