Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytter selskap til nyttår. Men vet ikke hva jeg skal gå for enda. Strømmarkedet i Norge er Kynisk og resultat av uvitende politikere!!
Hei Rune og takk for tilbakemeldingen din. Det var trist å høre at du har byttet oss vekk. Fjordkraft har etter en grundig vurdering kommet frem til at prismatch slik den benyttes i dag bidrar til at kortvarige negative påslag i stadig større grad oppfattes som en ny standard i strømbransjen, og skaper en urealistisk forventning om hva strøm faktisk må koste. Henvendelser om prismatch er også den største enkeltårsaken til at kunder tar kontakt med vårt kundesenter. Det fører til lengre ventetid for å komme i kontakt med oss for kunder med andre henvendelser, noe som opplevdes ekstra utfordrende ved inngangen til en krevende strøm-vinter. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dyr strøm. Dårlig informasjon for sparing. Ønsker mere informasjon om når strømmen er billigst.
Hei Frode og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ikke den billigste men heller ikke dyrest. Forutsigbar avtale for familier som ikke vil la klokka styre når man kan dusje, spise el vaske klær….
Hei Richard og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Fjordkraft og BKK/Eveny generer overskudd som blant annet går til Bergen kommune. Den ene prosenten eg kunne spart ved å velge en annen kraftleverandør betyr ingenting i forhold til alle de millioner kronene som går inn til felleskapet og bidrar til tjenester som kommer meg og mine naboer til gode.
Hei Oddvar og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har tegnet garantistrøm avtale. Har betalt under 1 kr per kw. Er det ikke bra
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Synes det er elendig behandling av trofaste kunder gjennom mange år at vi betaler mer enn nyere kunder uten at vi blir informert.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har pristak, ut desember.. Fikk nytt tak fra 01/01... Nå nytt brev, med nytt pristak fra 04/01.. Syns det står skrevet at prisen gjelder for 14.dager minst, da skal vel ikke det siste pristaket tre i kraft før 15/1.. Høy pris for at vindmøllene står, og betaler 1,-kr dagen for vannkraft..??? Bare lureri alt sammen.. Å gavekort på *gratis* strøm.. Trodde det gjaldt ant forbruk kwh, ikke alle avgifter og påslag.. Føler meg lurt trill rundt..