Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke den billigste men heller ikke dyrest. Forutsigbar avtale for familier som ikke vil la klokka styre når man kan dusje, spise el vaske klær….
Hei Richard og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Fjordkraft og BKK/Eveny generer overskudd som blant annet går til Bergen kommune. Den ene prosenten eg kunne spart ved å velge en annen kraftleverandør betyr ingenting i forhold til alle de millioner kronene som går inn til felleskapet og bidrar til tjenester som kommer meg og mine naboer til gode.
Hei Oddvar og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har tegnet garantistrøm avtale. Har betalt under 1 kr per kw. Er det ikke bra
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Synes det er elendig behandling av trofaste kunder gjennom mange år at vi betaler mer enn nyere kunder uten at vi blir informert.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har pristak, ut desember.. Fikk nytt tak fra 01/01... Nå nytt brev, med nytt pristak fra 04/01.. Syns det står skrevet at prisen gjelder for 14.dager minst, da skal vel ikke det siste pristaket tre i kraft før 15/1.. Høy pris for at vindmøllene står, og betaler 1,-kr dagen for vannkraft..??? Bare lureri alt sammen.. Å gavekort på *gratis* strøm.. Trodde det gjaldt ant forbruk kwh, ikke alle avgifter og påslag.. Føler meg lurt trill rundt..
Garantikraft fungerte godt i 4. kvartal 2021. Men, hva nå?
Hei Per. VI har flere ulike avtaler som kan passe for ulike behov. Om du ønsker en mer forutsigbar pris kan vi anbefale variabel strømpris. Om du ønsker å følge strømprisen time for time, vil vi anbefale en spotpris-avtale. Ønsker den en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vært kunde hos Fjordkraft i "alle" år. Er strømkunde der fortsatt utelukkende pga rimelig mobilabonnement. Skal gjøre alt for å finne en bedre strømleverandør. I hele høst (2021) har jeg slitt med å nå fram på telefon. Går mellom en halv og en time for å nå fram. Avtale ingått i går (20.12.) ble opphevet av selskapet i dag (21.12.)! Jeg spurte i går om det ville komme endringer i avtalen med det første. Kundeservice "visste ikke noe om det". Bransjen som sådann er i øyeblikket utspekulert ved ikke å vise nødvendig avtaleinformasjon på "lokkematsidene". Først når man har klikket seg fram i evighet, finner man ut viktige forhold ved avtalene. Håpløst!
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke har vært fornøyd. Det er veldig mange som ønsker å kontakte oss om dagen grunnet høye strømpriser og strømstøtte fra staten. Vi jobber på spreng for å redusere ventetiden. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft