Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har tegnet garantistrøm avtale. Har betalt under 1 kr per kw. Er det ikke bra
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Synes det er elendig behandling av trofaste kunder gjennom mange år at vi betaler mer enn nyere kunder uten at vi blir informert.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har pristak, ut desember.. Fikk nytt tak fra 01/01... Nå nytt brev, med nytt pristak fra 04/01.. Syns det står skrevet at prisen gjelder for 14.dager minst, da skal vel ikke det siste pristaket tre i kraft før 15/1.. Høy pris for at vindmøllene står, og betaler 1,-kr dagen for vannkraft..??? Bare lureri alt sammen.. Å gavekort på *gratis* strøm.. Trodde det gjaldt ant forbruk kwh, ikke alle avgifter og påslag.. Føler meg lurt trill rundt..
Garantikraft fungerte godt i 4. kvartal 2021. Men, hva nå?
Hei Per. VI har flere ulike avtaler som kan passe for ulike behov. Om du ønsker en mer forutsigbar pris kan vi anbefale variabel strømpris. Om du ønsker å følge strømprisen time for time, vil vi anbefale en spotpris-avtale. Ønsker den en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vært kunde hos Fjordkraft i "alle" år. Er strømkunde der fortsatt utelukkende pga rimelig mobilabonnement. Skal gjøre alt for å finne en bedre strømleverandør. I hele høst (2021) har jeg slitt med å nå fram på telefon. Går mellom en halv og en time for å nå fram. Avtale ingått i går (20.12.) ble opphevet av selskapet i dag (21.12.)! Jeg spurte i går om det ville komme endringer i avtalen med det første. Kundeservice "visste ikke noe om det". Bransjen som sådann er i øyeblikket utspekulert ved ikke å vise nødvendig avtaleinformasjon på "lokkematsidene". Først når man har klikket seg fram i evighet, finner man ut viktige forhold ved avtalene. Håpløst!
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke har vært fornøyd. Det er veldig mange som ønsker å kontakte oss om dagen grunnet høye strømpriser og strømstøtte fra staten. Vi jobber på spreng for å redusere ventetiden. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Disse løgnaktige mailene fra dette selskapet om hvorfor strømmen blir dyrere er jo en tragedie ...tror selskapet virkelig på dette selv ? At strømmen blir dyrere pga at det 1. er for lite vind 2. Blir kaldere 3. For lite vann.....Strømprisene går opp pga av at bla dette selskapet har brukt 100 talls millioner av kroner på storstillt utbygging av høyspentnettet til fjells (ved hjelp av billigere utenlandsk arbeidskraft) , så man kunne være klar til eksport av kraft til utlandet gjennom ACER kablene ...Nå tappes anleggene ned uansett mengde av vann som kommer ned i bla Stølsheimen, så Fjordkraft kan håve inn penger på eksport..Vindmøller har ingenting har heller ingenting på gjøre med priser på strøm i Norge . Vi har mere enn nok vannkraft til å forsyne Norge med . grådighetskulturen er problemet...SLUTT med løgnene. Si det som det er ,dette blir for dumt.
Hei Ron. Takk for din tilbakemelding. Vi i Fjordkraft har ikke utført noe utbygging av nett og vi eksporterer ikke strøm. Som strømleverandør, handler vi strøm på børsen Nordpool og selger til forbrukere. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Regelmessig info om endringer - gir godt grunnlag for å vurdere eventuelt bytte av leverandør / avtale
Hei Terje. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med vår info vedrørende prisvarsling. Husk at du også kan logge deg inn på Min Side og huke av på hvor du ønsker å motta disse varslingene. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft