Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg reiser mye og merker at hver gang jeg er ute og reiser i 2-3 uker av gangen så er strømmen dyrere enn noen sinne og jeg får høyere strømregning enn når jeg faktisk er hjemme. Dette har de ingen logisk forklaring på.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se ditt kundeforhold her, kan vi ikke gå inn på saken din her. Anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Så lenge du har AMS måler vil strømmen din bli lest av automatisk fra netteier. Når du er vekkreist vil det være naturlig at du bruker mindre strøm, om ingen er hjemme. Det vil da være kjøleskap, varmtvannstank og evt litt varme som trekker om alt annet er av. Dersom forbruket ditt øker, anbefales det at du sjekker måleren din hos netteier og får utelukket at det ikke er noe annet som er koblet mot din måler. Vi må forholde oss til de tallene som kommer fra netteier. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Flyttet inn i et nybygg i Oslo hvor byggherre har inngått avtale med Fjordkraft. Fikk første faktura i posten med et papirfaktura gebyr på kr 79. Opprettet derfor umiddelbart avtalegiro i nettbanken. Mottok min første avtalegiro i nettbanken, og så at i totalkostnaden på førsteside var en kostnad til kr 79 merket «Annet» inkludert. Skrollet meg ned til side 4 og så at «Annet» var papirfaktura gebyr på fakturaen min vannmerket Avtalegiro på alle sidene og trukket automatisk i nettbanken min. Magefølelsen var umiddelbart at dette ikke er tilfeldig gitt at posten er pakket godt inn under «Annet» på side 1 og forklaringen kommer ikke før nederst på side 4. Fjekker eller følger opp fakturaene sine gitt denne posten. Fordommene mine mot ordkraft tjener nok vanvittig mye på folk som ikke sjFjordkraft ble bekreftet da jeg allerede har litt dårlig magefølelsen på selskapet. Ble heller ikke overrasket da jeg ringte kundeservice for å rette opp, og ble møtt med en litt i overkant smørblid kundesupport. Før jeg rakk å si problemet skulle han tilbake betale for alle måneder. Skjønner at jeg langt i fra er den første som ringer inn med tilsvarende sak. Virket på han at dette er grunnen til at han er kundesupport og derav en strategi på å være smørblid i det han sier velkommen til Fjordkraft. Han spurte meg også hvordan jeg klarte å se detaljene på fakturaen i nettbanken gitt at det er en avtalegiro og ikke e-faktura, og da lyste alle røde varsellamper for min del. Det gav en indirekte bekreftelse på at Fjordkraft fakturerer mange uvitende kunder dette «Annet» gebyret og tar seg heller bryet me de få som sjekker opp og klager fremfor alle de som uvisst betaler dette gebyer hver mnd via nettbanken sin. Skal sies at jeg måtte logge inn på egen profil hos Fjordkraft for å klare å se detaljer på fakturaen, så interessant at han lurte så veldig på det eller retter sagt rart spørsmål å stille om de ikke gjør dette helt bevisst. Synes også veldig synd på kundeservice som må være front office for denne type uetisk virksomhet. Det er jo ledelsen i Fjordkraft som skal holdes ansvarlig. Ønsker med dette innlegget å belyse dårlig uetisk forretningsskikk hos Fjordkraft, og be folk sjekke fakturaene fra Fjordkraft nøye. Kr 79 er et lite beløp per mnd per person, men dersom det gjelder mange kunder får Fjordkraft en heftig bonus hvert år, som heller burde gå til riktige formål fremfor humbug business. Jeg støtter ikke slik virksomhet og har selvfølgelig byttet til et seriøst og transparent strøm selskap.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Avtalegiro er en avtale mellom deg og banken din om at fakturabeløpet trekkes på forfallsdato. Avtalegiro endrer ikke forsendelesmåte. Dersom du ikke ønsker å motta papirfaktura må forsendelesmåte endres til efaktura eller epostfaktura (itillegg til avtalegiroen som er opprettet). Du kan endre forsendelese måte inne på min side, www.fjordkraft.no via appen vår eller via vår kundeservice. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Vi har samme erfaring som flere har meldt om: de har sendt regninger feil til oss, også blir det inkasso. Jeg ringte flere ganger men de hjalp ikke. Det har kostet oss 300 nok ekstra hver måned. Vi føler oss lurt. Det hadde vært interessant å se på hvordan fjordkraft, power og intrim samarbeider, og jeg synes det skal forbrukertilsynet finne ut av.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Anbefaler at du tar kontakt med oss for at vi kan sjekke opp saken din. Om du har meldt i fra om rett adresse eller har elektronisk forsendelse så skal du motta original faktura. Du vil alltid se faktura på min side og i Fjordraft appen, slik at du kan sjekke når den er laget og se den før den går videre til purring 16 dager etter forfall. Du skal så klart motta fakturaen din så lenge rett informasjon er meldt inn til oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Trenger ikke beskrive hva jeg betrakter Fjordkraft som - men føler meg lurt på alle strømavtaler ifra dem - både privat og næring. Påslagene er jo helt hinsides i forhold til andre leverandører. Jeg lever av å tjene penger selv, men med ett visst måtehold og fornuft må man bruke.
I disse tider der strømmen er dyr og tærer på hverdagsøkonomien til folk flest, ble min samboer oppringt fra en selger i Fjordkraft som lurte ham til å tro det ville være økomisk gunstig å bytte leverandør. Jan og feb 23 hadde vi Fjordkraft som leverandør, og aldri hatt høyere strømregning. Avsluttet derfor avtalen og har nå fått en etterregning på 69.000 i sikringsavtale!?? Gjelder for perioden 01.02-17.02. Er Fjordkraft sinnsyke????
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke får søkt opp enkelt saker her, anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss slik at vi kan se på saken din. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
En svært agressiv selger kontaktet meg når jeg sa opp avtalen og forklarte de hvorfor - og jeg skjønner fakturaer. En svært dårlig avtale jeg ble lurt inn i. Synd det ikke er mulig å gi NULL i karakter.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har denne opplevelsen med oss. Slik skal det ikke være. Anbefaler at du tar kontakt med oss, så vi får søkt opp saken og tatt dette videre :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig kundeservice, veldig lange ventetider. Har hatt mye problemer med kommunikasjon, og innlogging på nettside.