Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
når jeg bytte vekk fra fjordkraft ble også avtalen endret til stabil strømpris og jeg fikk et snitt på 499øre pr kwh noe som resulterte til dobbelt så høy regning som tidligere veldig missfornøyd med hvordan fjordkraft bøffer kundene sine
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det høres ut som du har en variabel avtale, noe som har vært en god avtale i flere måneder, hvor du alltid varsles på epost eller sms i forkant ved prisendringer. Slik markedet er akkurat nå vil spotpris være den gunstigste avtalen ha. Anbefaler at du tar kontakt med oss så kan vi se på dette sammen :) Ha en god dag :)
Fjordkrafts strømforsikring (nettopp bytta namn frå Trippelgaranti) skal dekka straumen om du bl.a. er sjuk eller mistar jobben. Eg var sjukemeld og ville senda inn krav. Via Fjordkraft si side vart eg send til ei nettside av selskapet Sedgwick. Der måtte eg legga inn namn på fastlege, legesenter, sjukehus/klinikk eg hadde vore behandla på og leger eg hadde vorte behandla av dei siste 12 månadar, nærmare opplysningar om sjukdommen og kvifor det hindra meg frå å jobba. I tillegg måtte eg lasta opp sjukemelding med diagnose (del B). Ja, del B, den som inneheld sensitive helseopplysningar. Kor mykje tener Fjordkraft på å selja desse opplysningane? Kanskje ingenting, men det er uansett forkasteleg å krevja...
Hei ! Takk for din tilbakemelding. Amtrust/sedgwick som er forsikringsselskapet i som behandler strømforsikringen, deler ikke personopplysningene dine med Fjordkraft når det kommer til hva du er sykemeldt for o.l. Fjordkraft har kun tilgang til den informasjonen som er oppgitt av deg for å bestille strøm og levere strømmen til deg. Du har rett til innsikt på hva Fjordkraft har lagret av informasjon på deg, så ta gjerne kontakt med oss om du øsker innsynsforespørsel :) Ha en god dag :)
Den er ikke basert på Spotprisene i markeder time for time. Spiller da heller ingen rolle når du bruker strøm. Prisen du får er som regel totalt høyere enn prisen du ville betalt om du ble fakturert for gjennomsnittprisen i området inkl MVA. Altså så er det bedre med en vanlig spotprisavtale. Her blir man ledet til å tro at Fjordkraft forhandler en rabatt ut over spotprisen du betaler på det tidspunktet du bruker strøm... Det er villeding og burde vært forbudt!
Hei! Takk for din tilbakemelding. En kan ikke sammenligne gjennomsnittsprisen for området sitt med det som er "din strømpris". Grunnen til dette er at gjennomsnittsprisen for området er flat, altså den tar utgangspunkt i at du bruker lik mengde kWh hver time igjennom hele måneden. Det er dessverre ingen av oss som klarer å bruke lik mengde strøm igjennom hele måneden hver time. Dersom to naboer har samme strømavtale, bruker lik mengde strøm i samme periode, men den ene bruker mer strøm på natten (når prisene er lave) og den andre bruker mer strøm på dagtid (når prisene er høye) så vil den gjennomsnittlige spotprisen som vises på faktura være forskjellig. Det er altså din gjennomsnittlige spotpris som vises på faktura (spotpris den timen x antall brukt kWh, for hver time igjennom hele måneden). Ta gjerne kontakt med oss så kan vi gå nærmere inn på dette :) Ha en god dag :)
Dyr strøm hos dere. Etter det jeg ble love hos dere så dere blitt dyre. Hos dere. Bytte nytt selskap
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se kundeforholdet ditt her, så anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss, så vi kan gå nærmere inn på strømavtalen din. Ønsker deg en god dag
Mye påslag og generelt kostbar. Skremmende høye priser per kw time. Vanskelig å forstå.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se kundeforholdet ditt her, så anbefales det at du tar kontakt med oss så kan vi gå igjennom din avtale :) Ha en god dag :)
Her om dagen fikk jeg en tekstmelding der det står at jeg har fått trippelgaranti. Meldingen inneholdt ingenting om kostnader, bare at jeg har fått det. Dette koster penger, men de har aldri spurt om jeg vil ha det. Er det lov å bare legge til ekstra tjenester uten å spørre om man faktisk vil ha de? Jævla irritert!!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Du skal så klart informeres om det er tilleggstjeneste i din bestilling. Dette skal også fremkomme i bestillings sms som du mottar fra oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi får sjekket opp i dette med deg :) Ha en god dag.
Fjordkraft er vanskelig å få tak i og forandre kontrakten uten å si ifra. Appen er ofte ut av drift og fungerer ikke som den skal.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan sjekke opp i din problemstilling her, ettersom vi ikke kan se kundeforholdet ditt via bytt.no. Det er dessverre tider hvor mange skal ha tak i oss og da oppstår det ventetid. Beklager for dette. Ønsker deg en god dag.