Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den er ikke basert på Spotprisene i markeder time for time. Spiller da heller ingen rolle når du bruker strøm. Prisen du får er som regel totalt høyere enn prisen du ville betalt om du ble fakturert for gjennomsnittprisen i området inkl MVA. Altså så er det bedre med en vanlig spotprisavtale. Her blir man ledet til å tro at Fjordkraft forhandler en rabatt ut over spotprisen du betaler på det tidspunktet du bruker strøm... Det er villeding og burde vært forbudt!
Hei! Takk for din tilbakemelding. En kan ikke sammenligne gjennomsnittsprisen for området sitt med det som er "din strømpris". Grunnen til dette er at gjennomsnittsprisen for området er flat, altså den tar utgangspunkt i at du bruker lik mengde kWh hver time igjennom hele måneden. Det er dessverre ingen av oss som klarer å bruke lik mengde strøm igjennom hele måneden hver time. Dersom to naboer har samme strømavtale, bruker lik mengde strøm i samme periode, men den ene bruker mer strøm på natten (når prisene er lave) og den andre bruker mer strøm på dagtid (når prisene er høye) så vil den gjennomsnittlige spotprisen som vises på faktura være forskjellig. Det er altså din gjennomsnittlige spotpris som vises på faktura (spotpris den timen x antall brukt kWh, for hver time igjennom hele måneden). Ta gjerne kontakt med oss så kan vi gå nærmere inn på dette :) Ha en god dag :)
Dyr strøm hos dere. Etter det jeg ble love hos dere så dere blitt dyre. Hos dere. Bytte nytt selskap
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se kundeforholdet ditt her, så anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss, så vi kan gå nærmere inn på strømavtalen din. Ønsker deg en god dag
Mye påslag og generelt kostbar. Skremmende høye priser per kw time. Vanskelig å forstå.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se kundeforholdet ditt her, så anbefales det at du tar kontakt med oss så kan vi gå igjennom din avtale :) Ha en god dag :)
Her om dagen fikk jeg en tekstmelding der det står at jeg har fått trippelgaranti. Meldingen inneholdt ingenting om kostnader, bare at jeg har fått det. Dette koster penger, men de har aldri spurt om jeg vil ha det. Er det lov å bare legge til ekstra tjenester uten å spørre om man faktisk vil ha de? Jævla irritert!!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Du skal så klart informeres om det er tilleggstjeneste i din bestilling. Dette skal også fremkomme i bestillings sms som du mottar fra oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi får sjekket opp i dette med deg :) Ha en god dag.
Fjordkraft er vanskelig å få tak i og forandre kontrakten uten å si ifra. Appen er ofte ut av drift og fungerer ikke som den skal.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan sjekke opp i din problemstilling her, ettersom vi ikke kan se kundeforholdet ditt via bytt.no. Det er dessverre tider hvor mange skal ha tak i oss og da oppstår det ventetid. Beklager for dette. Ønsker deg en god dag.
Når man logger inn på Min side står det «alt er betalt», enda man har mottatt ny faktura i nettbank, man kan altså ikke stole på informasjonen der, som bruker lengre tid på å oppdateres. På «min side» kaller Fjordkraft faktura for oktober for «strøm november» og faktura for november for «strøm desember», osv, noe som er svært misvisende. De har ingen e-post adresse oppgitt, og man får ingen svar på henvendelser via Min side, noe som er både dårlig kundebehandling og brudd på forvaltningsloven. Når jeg ringte de 20 min etter at de åpnet, stod jeg 21, 30 minutt i telefonkø før jeg fikk kontakt. Man må sette av god tid om man ønsker kontakt med Fjordkraft. I tillegg har de automatisk svarer som hvert 10.sek gjentar samme beskjed; med svært nasal og slitsom stemme. I det hele tatt: en grusom opplevelse, med enormt forbedringspotensial. Fra den største strømtilbyder i Norge, forventer man mer, som kunde. Det positive med Fjordkraft er at de tilbyr faktura hvor strømstøtte (nettleie) er trukket fra, og dette fremstår ryddig og positivt.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det er noen tilfeller at det sendes ut varsling om efaktura fra banken før faktura er ferdig opplastet/kvittert. Den er da altså ikke ferdig opplastet i systemene, min side da. Ettersom vi etterfakturerer så inneholder november fakturaen din strømmen for oktober. Vi har dermed tenkt at de var enklere om det står "strøm November" for at du har oversikt om at du har betalt en faktura hver måned. Tar tilbakemeldingen din videre :) Dessverre så er det tider hvor det er mye pågang hos oss, da oppstår det ventetid. Beklager for dette. Ha en god dag :)
I et par dager nå har ikke appen kunne vise spotpris. Dette må dere få ordnet fort, da dette er avgjørende for oss brukere.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Dette skal være løst nå, skulle problemet oppstå igjen så vit at dette står høyt på vår prioriteringsliste. Ønsker deg en god dag.