Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var for nokre år sidan særs nøgd over å få samla både straum og mobiltelefoni i same selskap. Dei konkurransedyktige prisane vart dog gradvis og nærast umerkbart auka over tid, og sat til slutt med både straum- og mobilabonnement som var mykje dyrare enn marknaden elles. Ved bytte av begge abonnement ved årsskiftet fekk eg høvesvis opphørsgebyr på straum og vart fakturert for ein heil ekstra månad på mobil. Ingen av desse vart informert om ved avtaleinngåing, men står med lita skrift gøym i eit hav ord i dei respektive avtalane. Styr unna om du kan!
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg ble lurt til å inngå abonnementet Garantistrøm. Det superflotte med dette abonnementet var "prismatch", som skulle bety at jeg uansett ville ha markedets billigste strøm. (Fortalte dørselgeren.) Etter kort tid endrer Fjordkraft ensidig avtalen slik at jeg ikke lenger har prismatch. Jeg kunne heller ikke komme ut av avtalen. Deretter priset Fjordkraft strømmen i mitt abonnement slik at jeg i realiteten har hatt "Garantert høyeste strømpris." Altså svindel.
Hei Lasse og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg byttet til Fjordkraft etter at de lovde billig mobil. Der ble jeg lurt og fikk en flere tusen kr regning etter en måned. De hadde da ikke informert om at det var MEGET DYRT å ringe til Island. Når jeg pratet med dem møtte jeg arroganse uten like. Har byttet mye strøm og mobil, og aldri havnet i et slikt uføre :-(
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale eller mobilabonnement basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Vanskelige å få kontakt med for å få rettledning om bedre priser. Bør ha en kundekonsulent som kan rettlede. For sent å tilby 500 kroner når du alrede har valgt en annen leverandør
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Arrogante og lite samarbeidsvillige når man klager. Innrømmer ingen feil og forsøker å legge skylden over på meg som kunde
Hei Hege og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har hatt Fjordkraft i mange år, og har nok vært sløv når det gjelder å følge opp min avtale med dem. Når jeg nå prøver å gjøre noe med det, opplever jeg at de gjør alt de kan for å unngå en samtale om mitt kundeforhold. Ikke svarer de på telefon, og mail blir besvart med at jeg blir kontaktet. Dette skjer selvsagt ikke. Nok er nok, jeg bytter strømleverandør så snart jeg har sjekket ut andre tilbud.
Hei Jostein og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at vi har opplevd stor pågang i vinter månedene. Vi har gjort en del tiltak for å få ned ventetidene som nå har begynt å normalisere seg igjen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Øker og øker prisene, Bare lurerier :( Trodde det var en grei avtale men jrg gar betalt for mye for lenge. Nok er nok!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.