Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi ble ble lurt trill rundt av en selger fra Fjordkraft som lovet oss rimeligste strøm. Det viste seg ikke å stemme. Dessverre fant vi ut av dette et år etter at vi inngikk avtalen. I dag byttet vi til Ishavskraft og gikk fra 60 øre til 15 øre /Kwh. Snakk om å bli lurt. "Garantert aldri mer Fjordkraft" !!
Hei Christian, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med tiden du har vært kunde hos oss. Vi anbefaler alltid at man setter seg inn i avtalen man blir tilbudt, og om den passer til eget bruk og ønsker. Garantert Fornøyd (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/garantert-fornoeyd/) er en variabel avtale, og denne typen avtaler gir større forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Prisen fastsettes for en kortere periode, vanligvis 14 dager, slik at du slipper å oppleve hyppige prissvingninger. Dette føles trygt for noen, mens andre heller ønsker en spotprisavtale som hele tiden følger svingningene i markedet. Her oppfordrer vi til å velge det man selv foretrekker. Vi beklager at vi ikke har greid å leve opp til forventningene dine. Ønsker deg en god uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg er en krevende kunde med "onkel-skrue"-tendenser når det kommer til privatøkonomien, og har i flere år praktisert å bytte strømselskapet ettersom hva som er billigst. Har erfaring med flere tilbydere b.la A-kraft, Norgesenergi, Agva,, Hafslund & GNP. Men jeg havner ALLTID tilbake på Fjordkraft igjen da de over tid har vist seg å blant de rimligste, og når de innførte "prismatch" trenger jeg ikke bytte selskap lenger heller om jeg kommer over et bedre tilbud :) Min erfaring med Fjordkraft gang på gang (siden jeg byttet ca hver 6 måned før) er utrolig bra og rask kundeservice, med tålmodige medarbeidere som tar seg tid til å besvare alle spørsmål ned til minste detalj. I tillegg har kundeservicen lang åpningstid, bedre enn majoriteten av de andre tilbyderne jeg har vært borti. I tillegg har de ingen " liten skrift" på avtalene sine med ubehagelige overraskelser, som f.eks bindingstid m bruddgebyr, forskuddsbetaling kvartalsvis(!,) eller uforståelige fakturaer. Appen deres er super også om man ønsker å følge med på strømforbruket sitt på detaljnivå. Om jeg skal trekke frem noen savn er det utvidet historikk på forbruket i appen på dagsnivå, og mer effektiv innlogging til minside.
Hei Lynneth, og tusen takk for den grundige anmeldelsen! Bevisste kunder er noe av det beste vi vet. Det er godt å høre at du er såpass fornøyd med Prismatch - vi har noen kunder som benytter seg av denne muligheten svært aktivt, og det er tydelig at du er en av dem. Når det gjelder ønskene dine for app og Min side kan jeg ikke si annet enn at vi jobber med å få svært mange nye funksjoner på plass i tiden som kommer. Målet er å kunne oppdatere appen vår annenhver uke fremover, og jeg håper og tror at ønsket ditt vil komme på plass etter hvert. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Prøvde å få prismatchet min strømavtale, som jeg har synes har vært alt for dyr. Fikk aldri svar. Ringte kundeservice og sa jeg ikke var fornøyd med min avtale. Da jeg sa jeg vurderte å bytte, la kundebehandleren (en mann) på. Tror faktisk ikke det er mulig å gi dårligere service enn det. Slik beholder en i hvert fall ikke kunder. Adjø Fjordkraft.
Hei Trond, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Du har helt rett, slik skal det ikke være. Her vil jeg tro samtalen rett og slett har blitt brutt og at ikke kundebehandleren faktisk har lagt på, for Prismatch er noe vi aktivt promoterer og ønsker at både nye og gamle kunder skal benytte seg av. Særlig den siste måneden har vi mottatt svært mange forespørsler rundt Prismatch, og så lenge kriteriene for tjenesten er oppfylt blir disse innvilget. Men jeg vil uansett beklage for at du har hatt denne opplevelsen med oss, for jeg skjønner godt at det ikke er slik man ønsker å bli mottatt. Jeg håper du vil gi oss og Prismatch en ny sjanse ved en senere anledning. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble kontaktet av Fjordkraft for lenge siden for å tegne strømavtale. Lovnaden var spot, minimalt påslag, gull og grønne skoger. Etter hvert ble strømregningene større enn jeg kunne ant, men vi hadde flyttet fra leilighet til tomannsbolig og tenkte at javel, slik er den nye tilværelsen. Dum som jeg var tenkte jeg at jeg har en spotavtale med et lite påslag, og at det var lite å hente andre steder. Når jeg først tar meg tid til å se på fakturaene og hva strømprisene er i dag, ser jeg at Fjordkraft har hatt mellom 100 og 200 % påslag på strømprisene alene. I oppsigelsestiden smeller de til med Fjordkraft OPPHØR og fakturerer 69 øre pr kwh i ren strøm, når de selv oppgir på sin nettside at dagens strømpris på min adresse er 6,27 øre pr kwh. Useriøst. Uærlig. Uredelig. Utrolig. Kort fortalt har jeg uvitende donerte mange tusenvis av kroner til Fjordkraft over det siste året. Jeg ønsker ikke for noen å bli utsatt for det samme.
Hei Leon, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Jeg vet ikke konkret hva det er som har skjedd her, siden jeg ikke vet hvem du er og dermed heller ikke har innsyn i kundeinformasjonen din. Det blir dermed også vanskelig å gi deg et hjelpsomt svar. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice slik at vi kan få sett skikkelig på dette sammen med deg, og finne ut av hva som har skjedd. Håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sende de mail flere ganger om dette, men fikk aldri svar. De lover svar innen 48 timer. Byttet leverandør etter dette. Holder ikke det de lover.
Hei Hans, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi beklager at vi ikke har svart deg på forespørslene dine innen rimelig tid - her vet jeg rett og slett ikke hva som kan ha skjedd, men det kan tenkes at vi var inne i en periode med svært mange henvendelser. Jeg kan forsikre deg om at vi innvilger Prismatch til alle som ønsker det, så lenge avtalene som skal matches oppfyller kriteriene for tjenesten. Jeg beklager at vi ikke greide å leve opp til forventningene dine, og håper du kannskje kan gi oss en ny sjanse en gang i fremtiden. Ønsker deg uansett en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Leser andre anmeldelser her om mye negativitet - har vært strøm og mobil kunde hos Fjordkraft i lang tid, ingen ting å klage på, billig strøm og mobil som er det biligste som er på markedet.
Hei Heine. Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen! Jeg håper vi greier å fortsette å gjøre deg like fornøyd også fremover. Hvis det skulle være noe som helst vi kan hjelpe deg med er det selvsagt bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Totalt useriøst selskap som plutselig fakturerer i hytt og gevær. Ingen ydmykhet for egne feil, lite løsnings-orienterte og generelt en dårlig leverandør. Gjør dere selv en tjeneste og finn et annet selskap å være kunde hos eller bytt selskap!
Hei Petter. Det er leit å høre at du har hatt en såpass dårlig opplevelse med oss. Slik skal det ikke være. Siden jeg ikke vet hvem du er, vet jeg dessverre ikke heller hva det er som hra skjedd i situasjonen din, og jeg har heller ikke mulighet til å ta kontakt med deg. Jeg håper du tar kontakt med vår kundeservice hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft