Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trist å måtte gi dem en hel stjerne - rett og slett svindel

Omtale av  Leon E. D

Ble kontaktet av Fjordkraft for lenge siden for å tegne strømavtale. Lovnaden var spot, minimalt påslag, gull og grønne skoger. Etter hvert ble strømregningene større enn jeg kunne ant, men vi hadde flyttet fra leilighet til tomannsbolig og tenkte at javel, slik er den nye tilværelsen. Dum som jeg var tenkte jeg at jeg har en spotavtale med et lite påslag, og at det var lite å hente andre steder. Når jeg først tar meg tid til å se på fakturaene og hva strømprisene er i dag, ser jeg at Fjordkraft har hatt mellom 100 og 200 % påslag på strømprisene alene. I oppsigelsestiden smeller de til med Fjordkraft OPPHØR og fakturerer 69 øre pr kwh i ren strøm, når de selv oppgir på sin nettside at dagens strømpris på min adresse er 6,27 øre pr kwh. Useriøst. Uærlig. Uredelig. Utrolig. Kort fortalt har jeg uvitende donerte mange tusenvis av kroner til Fjordkraft over det siste året. Jeg ønsker ikke for noen å bli utsatt for det samme.

Svar fra Fjordkraft
21.04.2020 10:09

Hei Leon, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Jeg vet ikke konkret hva det er som har skjedd her, siden jeg ikke vet hvem du er og dermed heller ikke har innsyn i kundeinformasjonen din. Det blir dermed også vanskelig å gi deg et hjelpsomt svar. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice slik at vi kan få sett skikkelig på dette sammen med deg, og finne ut av hva som har skjedd. Håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prismatch

Omtale av  Hans P

Sende de mail flere ganger om dette, men fikk aldri svar. De lover svar innen 48 timer. Byttet leverandør etter dette. Holder ikke det de lover.

Svar fra Fjordkraft
21.04.2020 10:08

Hei Hans, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi beklager at vi ikke har svart deg på forespørslene dine innen rimelig tid - her vet jeg rett og slett ikke hva som kan ha skjedd, men det kan tenkes at vi var inne i en periode med svært mange henvendelser. Jeg kan forsikre deg om at vi innvilger Prismatch til alle som ønsker det, så lenge avtalene som skal matches oppfyller kriteriene for tjenesten. Jeg beklager at vi ikke greide å leve opp til forventningene dine, og håper du kannskje kan gi oss en ny sjanse en gang i fremtiden. Ønsker deg uansett en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Supert

Omtale av  Heine

Leser andre anmeldelser her om mye negativitet - har vært strøm og mobil kunde hos Fjordkraft i lang tid, ingen ting å klage på, billig strøm og mobil som er det biligste som er på markedet.

Svar fra Fjordkraft
21.04.2020 10:08

Hei Heine. Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen! Jeg håper vi greier å fortsette å gjøre deg like fornøyd også fremover. Hvis det skulle være noe som helst vi kan hjelpe deg med er det selvsagt bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Petter P

Totalt useriøst selskap som plutselig fakturerer i hytt og gevær. Ingen ydmykhet for egne feil, lite løsnings-orienterte og generelt en dårlig leverandør. Gjør dere selv en tjeneste og finn et annet selskap å være kunde hos eller bytt selskap!

Svar fra Fjordkraft
21.04.2020 10:07

Hei Petter. Det er leit å høre at du har hatt en såpass dårlig opplevelse med oss. Slik skal det ikke være. Siden jeg ikke vet hvem du er, vet jeg dessverre ikke heller hva det er som hra skjedd i situasjonen din, og jeg har heller ikke mulighet til å ta kontakt med deg. Jeg håper du tar kontakt med vår kundeservice hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fakturerer igjen og igjen illegale gebyr!

Omtale av  Maj B. H

Verste strømselskap ever!!! Fakturerer meg igjen og igjen for et gebyr på kr 500,-, som nå har steget til kr 700! OG som ble avgjort i høst at jeg IKKE skal betale!!!

Svar fra Fjordkraft
01.04.2020 15:09

Hei Maj, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Siden jeg ikke vet hvem du er blir det vanskelig å svare på hva det er som kan ha skjedd her. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fantastisk strøm og mobil

Omtale av  Knut

Leser andre anmeldelser her om mye negativitet - har vært strøm og mobil kunde hos Fjordkraft i lang tid, ingen ting å klage på, billig strøm og mobil, så enkelt er det

Svar fra Fjordkraft
26.03.2020 08:07

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen Knut. Det setter vi enormt stor pris på. Hvis det skulle være noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det selvsagt bare å ta kontakt. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Jeg ble lurt i dårligere avtale

Omtale av  Svetlana M

Jeg ble lurt av Fjordkraft. Kasserer i elektrovarebutikk lurte meg ved å mase fælt mens jeg var dårlig, til en strømavtale. Det ble skjult prispåslag, bindingstid osv. Jeg fikk ikke se og lese avtalen an gang, hun bare snakket mye. Jeg kan ikke huske at jeg signerte noe fordi jeg var dårlig. Dette var rent lureri.

Svar fra Fjordkraft
26.03.2020 08:04

Hei Svetlana. Så leit å høre at du er misfornøyd med avtalen som du har fått via forhandler. Når man velger å takke ja til et av disse tilbudene får man en SMS som man må svare på for å godkjenne avtalen, så her er det ikke nok å bare takke ja i kassen - man må også selv gå inn og bekrefte kjøpet av avtalen via SMS. I denne SMSen er det også tydelig linket til avtalevilkårene. Ingenting er skjult, ettersom alt står forklart i disse vilkårene. Alle avtaler som er inngått hos Power har bindingstid grunnet rabatten, men den eneste konsekvensen ved å bryte bindingstiden er at man må tilbakebetale rabatten som man fikk. Jeg håper dette var oppklarende, og ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR