Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har i løpet av en periode på 3 år vært kunde hos Fjordkraft i 3 ulike runder. Like misfornøyd hver gang! Avtalen strekker seg ikke over den tiden de lover, og det dukker hver gang opp uforutsette kostnader. Ved flere anledninger har jeg etterspurt faktura på epost, men de fortsetter å sende den i papirform med et gebyr på 69 kr hver gang. I samtale med kundeservice er det ikke tegn til ydmykhet og vilje til å rette opp feilen. Anbefaler å holde dere unna lokketilbudene fra Fjordkraft.
Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. For oss er det viktig at vi holder det vi lover. Det er ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter en gitt periode, men man blir alltid varslet om prisendringer på e-post og inne på Min side. Jeg vil likevel oppfordre deg å ta kontakt med vårt kundeservice for å se nærmere på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
De går sammen i disse dager, så jeg ser an utviklingen.
Hei Kjell. Det er riktig at Eidsiva har blitt en del av Fjordkraft. Vi ønsker deg velkommen ombord. Vi jobber for at du og mange andre skal være fornøyde. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice om du har spørsmål. Vi ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble oppringt av en selger som lovte meg strøm til fastpris 29,99 øre kw/t, og at de skulle varsle på mail eller sms når de endrer prisen. Fikk første faktura etter ca en mnd (med 3 dagers betalingsfrist) og den gjaldt da for 13-31 januar. Priser var allerede justert 2 ganger, uten at jeg hadde fått varsel. først til 39,99 etter bare 6 dager og så til 75,99 etter nye 7 dager (26.01) var prisen skrudd opp til 75,99 hadde jeg fått varsel på min side (ikke mail/sms som lovet) om at det ble prisendring fra 09.02. ringte da kundeservice, og fortalte at jeg ikke hadde fått noe varsel. Jeg ble fortalt at de hadde varslet prisendring på min side, og at det var i tråd med loven (noe de jo ikke hadde gjort), og kundebehandler spurte hva jeg mente han skulle gjøre. Jeg foreslo at han skulle slå av prisen for det de har fakturert meg for mye, han stod på at de hadde varslet i henhold til loven. jeg gikk på min side, og fant kun varsling fra 26.01, og sa at den i tillegg var kun på min side, og ikke på mail, som lovet. Han fant da ut at selgeren hadde skrevet feil mail-adresse (@hotmai.com i stedet for @hotmail.com), og la skylda på meg. jeg påpekte at jeg ikke kan lastes for at deres folk gjør feil, og kundebehandler lurte igjen på hva jeg ville han skulle gjøre. De nekter for å ha gjort noe "galt" og nekter å gi noe rabatt eller tilbakebetaling for manglende varsling om prisøkning. Min strømleverandør blir ALDRI igjen fjordkraft... STYR UNNA!!!!
Avtalen forutsigbar og billig fram til 30. april, etter det vet jeg ingen ting. Må derfor i god tid før dette sjekke vilkårene for videre strømlevering og at disse har minst 12 mnd forutsigbarhet.
Hei. Vi setter pris på din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med vårt kundeservice eller gå inn på Min Side for å se prisinformasjon og gjeldende avtalevilkår. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Lar meg ikke lure av alle disse små selskapene som kommer med lokketilbud !! her er det kun ett selskap.. Og det er og blir Fjordkraft. Strøm og mobil!!
Hei Rune, Takk for din gode tilbakemelding. Det er godt å høre at du i tillegg til strøm er mobilkunde hos oss. Det lønner seg! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Bra priser fra en lokal leverandør, mange gode ekstra tilbud og avtaler som kan gi store besparelser i hverdagen utover den billigestrømmen.
Hei Kim, Tusen for tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss og at du benytter deg av andre fordeler du har ved å være kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Alt har fungert meget bra, kan anbefales. Kom inn via Power
Hei Terje, Så godt å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Fjordkraft