Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lar meg ikke lure av alle disse små selskapene som kommer med lokketilbud !! her er det kun ett selskap.. Og det er og blir Fjordkraft. Strøm og mobil!!
Hei Rune, Takk for din gode tilbakemelding. Det er godt å høre at du i tillegg til strøm er mobilkunde hos oss. Det lønner seg! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Bra priser fra en lokal leverandør, mange gode ekstra tilbud og avtaler som kan gi store besparelser i hverdagen utover den billigestrømmen.
Hei Kim, Tusen for tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss og at du benytter deg av andre fordeler du har ved å være kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Alt har fungert meget bra, kan anbefales. Kom inn via Power
Hei Terje, Så godt å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Leverer som avtalt både på strøm og pris, aldri noe tull. Litt lang ventetid på telefonen sist jeg ringte, men det vel forståelig i disse tider.
Hei Eva, Tusen takk for fin tilbakemelding og forståelse for at det til tider kan være høy pågang og ventetid. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Fjordkraft er helt nydelig, for de har prismatch! Jeg sjekker strømprisene jevnlig, finner beste tilbud og forteller det til Fjordkraft i chatten. Da får jeg tilsvarende pris hos Fjordkraft. Boom!
Hei Else, Kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og at du har benyttet deg av prismatch. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
litt dårlig til og varsle forandringer jeg får ikke varsel ved prisforandring
Hei Maisan, Takk for din tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd. Prisendringer pleier vi å sende på epost med 14 dagers frist dersom du har gitt opp din epostadresse. Du kan også velge å få den på sms. Du kan til enhver tid også se det på "minside". Vi ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Liten kunskap hos betjening på kundeservice.Måtte kontakte gjenntatte ganger før de forstod problemet. Løste seg når de forstod problemet.
Hei Bjarne, Takk for din tilbakemelding. Godt saken din løste seg, vi jobber kontinuerlig med opplæring og kompetanse i kundeservice - det var leit å høre at du måtte kontakte oss flere ganger om samme sak. Ønsker deg en fin dag og god helg. Mvh Fjordkraft