Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har generelt sett vært fornøyd med Fjordkraft som strømleverandør og mobil, men en liten sammenligning av spotprisavtaler i markedet viser at Fjordkraft på ingen måte er billigst. Fjordkraft endret for en stund siden sine fakturavilkår, hvor de nå har forfallsdato 6 dager etter at fakturaen ble sendt ut. Dette betyr at Fjordkraft noen måneder har forfall på sine fakturaer før den 20. i måneden. Jeg kontaktet Fjordkraft for å få en fast forfallsdato tidligst den 20. i hver måned. Dette skulle Fjordkraft ordne, men det kunne ta litt tid før det trådte i kraft. ????? Jeg kontaktet Fjordkraft etter en måned da ingen ting hadde skjedd. Jeg fikk først nå vite at Fjordkraft tar et gebyr på 59,- kr/mnd for fast forfallsdato. ??? Frekkheten lenge leve!! Jeg ba om at de glemmer mitt ønske om fast forfallsdato. NB! Jeg har alltid betalt punktlig, også til Fjordkraft. Jeg vurderer å bytte til en annen strømleverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi sitter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive om oss. Stemmer at vi endret faktura vilkårene våre til forfall 10 dager etter produksjonsdag og til nøds har 7 dager i vilkårene dersom faktura blir laget sent i måneden. Tidligere når vi hadde fast forfall var dette en tjeneste som kostet 59 kr i mnd. Generelt vil vi anbefale å kontakte din strømleverandør en gang i året, på lik linje som med et forsikringsselskap. Da det kan være nye avtalers om kommer, spesielt når markedet er mye liv i (feks. høye spotpriser). Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De leverer gode løsninger; med felles regning med strøm levrandør på hjemstedet. MEN nå er de steget i pris og ligger kr. 1000 over billigste sept. 2023
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med våre gode løsninger og gjennomfakturering. Det er svært viktig at vi får slike tilbakemeldinger slik at vi kan bli bedre og tilpasse oss kunder så mye som mulig. Kan ikke se hvilken avtale du ligger på her, men vil anbefale deg at du tar kontakt med oss slik at vi kan sjekke hvilken avtale du har og evt om det er noen organisasjonsavtale som du kan ha :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
ble lovet gull å grønneskoger, men endte med mye dyrer regning en jeg kunne fårestille meg, er gått tilbake til tibber, og og regningen er redusert med over 100%, hadde strøm med forvaltning, styr unna hele fjordkraft trasig kundeservice, som prater å prater, og er rimelig frekk, og prøver å holde deg som kunde ved å komme med dårlige argumenter. jeg blir aldri mere å bruke dette svindel selskapet mere, å kommer til å advare folk mot dette
Hei! Takk for din tilbakemelding. Spot med forvaltning er en langsiktig avtale, som har som mål å kutte de høyeste toppene i markedet når prisene går opp, samtidig som at du følger spotprisen. Vi kan ikke lov at sikringsresultatene alltid går i minus, men over tid har kunder spart på denne avtalen. Avtalen har også svært gode resultater de siste årene som du kan se her : https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/spot-med-forvaltning Vi jobber hele tiden med å forbedre oss så tilbakemeldinger er viktig. Det er trist at du har hatt denne opplevelsen med oss og kundeservice. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ikke noe å klage på. Har tilbud på det meste, også mobil. Det viktigste er at dei har solkonto kwh mot kwh og avtale med agrol som er landets beste avtale. Samlet sett ingen over.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med tilbud fra oss, benytter deg av solkonto og ikke minst organisasjonsavtalen til agrol :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Da min mann inngikk avtale m Fjordkraft ga han klart uttrykk til selger at han ikke ønsket noe bindingstid, dette bekreftet selger flere ganger at det ikke var noe binding. Vi takket derfor ja til å bli kunder, vi er selvstendig næringsdrivende og takket da ja til forvaltningsavtale, noe vi ALDRI skulle gjort! Da vi etter en tid investerte i solcelleanlegg, valgte vi å bytte strømleverandør og regnet med dette gikk greit uten noe merkostnad, da vi var lovet at det ikke var noen binding. Vi sa opp, og etter noe måneder får vi sjokk regning på 44000 kr. Dette begrunner de med at når vi hadde forvaltningsavtale så hadde de kjøpt opp strøm til oss, som de regnet med vi skulle bruke, og vi måtte da betale for denne selv oM vi ikke brukte den. Strømmen var også dyr pr kwh, noe de begrunner i at de kjøote strømmen når den var dyr. Vi er bare i sjokk, komner ingen vei, de svarer elendig på mail og pr telefon, lang svartid, bare beklager men trekker ikke regningen tilbake. Sender purring og inkasso, som gjør at vi ikke tør annet enn å betale. Noen som har et godt råd, hva vi gjør videre, vurdere media og event advokat. Styr unns Fjordkraft og forvaltningsavtale på strøm, LURERI!!
Hei! Takk for din henvendelse. Først og fremst beklager vi for at dere har hatt denne opplevelsen med oss. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her. Vi anbefaler at din mann tar kontakt med oss slik at vi kan gå inn på saken og finne en løsning. Skulle dere vært informert om at det ikke er noe bindingstid, så er det klart at dere ikke skal ha det. Da må vi rydde opp i det. Ønsker deg en god dag. Med Vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg hadde avtalen spotpris med forvaltning, men da opp denne 19.04 og hadde da bindingstid til 18.07. Jeg bestilte da en annen strømleverandør ifra 19.07. Da jeg fikk regning ifra Fjordkraft hadde de lagt på et bruddgebyr på 500,- kr. Jeg ringte de, men de hevdet fortsatt at jeg hadde brutt avtalen. Da sa jeg at jeg satt å så på mailen der datoene stod, da lurte de på om jeg kunne sende mailen. Jeg sendte da mail og fikk svar dagen etter at bruddgebyret var feilfakturert.. Hvis de gjør dette med 500 kunder og 20 betaler gebyret tar de inn mange kroner urettmessig. Til dere andre som sier opp avtalen, sjekk fakturaen deres og ta vare på mailer dere får med datoer.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, så vi kan ikke se hva som har skjedd i din sak. Det er 3 måneder oppsigelsestid, dersom den holdes skal en så klart ikke ha bruddgebyr og systemet skal ikke generere det. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
Dyre avtaler. Dårlig service. Holder ikke det de lover. Kundeservicen har også altfor korte opningstider. Dårlig system for bytting.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid med å forbedre oss og da er det viktig med tilbakemeldinger. Når det er sagt så beklager vi for at du har denne opplevelsen av oss. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.