Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde garantert fornøyd avatalen etter forrige eier og som en varibel pris avtale var det greit i starten, men har rett og slett blitt en scam i det siste året. Jeg bor i midt norge og for januar var i følge los.no på 32 øre/kwh, men på garantert fornøyd hadde de 209øre/kwh og 279 øre/kwh. Det laveste avtalen var på i fjor var 78.99 øre/kwh, men har siden august ikke vært under 100 øre/kwh og nå nærmer seg 300 øre/kwh. Selvom prisene i midt norge bare har vært over 60 øre/kwh 3 månder i året og selv da ikke over det laveste garantert fornøyd var på.
Hei Andrea. Takk for din tilbakemelding. Den store prisforskjellen mellom sør, midt og nord er ikke noe vi har sette tidligere. Jeg håper du tar kontakt med vår fantastiske kundeservice som kan veilede deg til å finne en god strømavtale for deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Useriøst, fastpris fikk jeg i flere måneder, men etter at strømprisene gikk drastisk opp, så endret de bare avtalen til variabel.
Hei Kjell Takk for din tilbakemelding. Hvis en har en fastprisavtale så varer dette for en periode. Etter denne er ferdig vil en have på en spotpris avtale. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår prisvinnende kundeservice som kan veilede deg til å finne en god avtale. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
bra hjemmeside. lett å følge med på forbruk ned til time
Hei Helge. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Her skrus prisen til værs hver 14. dag. Like dyrt med fastpris som spotpris. Lite hyggelige kundeveiledere. Det som er bra er at du får strøm Det som er dårlig MYE
Hei Asle, og takk for tilbakemeldingen. Det er utrolig leit å høre at du har hatt en såpass dårlig opplevelse av tiden din som kunde hos oss. Når det gjelder meldinger om prisvarsel så kan vi opplyse om at vi har gjort dobbel varsling til standard for alle kunder. Dette er en del av forberedelsene til sertifiseringsordningen Trygg strømhandel. I tillegg til melding på Min side får alle våre kunder nå en e-post ved prisendringer. Vi har informert alle kunder som ikke har registrert sin e-postadresse hos oss om at de bør registrere denne på «Min side». Kunden kan selv velge å få varsel på SMS dersom man foretrekker det. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Faktura med strømforbruk og nettleie, trumf poeng og god kundeservice
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre du har fått aktivert trumf og at du er fornøyd med vår prisvinnende kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Fjordkraft
Variabel pris blir dyrt. Garanantert fornøyd avtalen gikk ut ved årsskifte.
Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding. Mvh Fjordkraft
Etter samtale med kundebehandler, som skulle sende tilbud på avtale, blir jeg forvekslet med en annen person av motsatt kjønn. I tillegg usanne opplysninger om hvor fortreffelig nye app er med tanke på strømforbruk, som er kun historiske data. Behandler hevdet at dette var i sanntid, noe som ikke stemmer. Dette er helt verdiløst for meg.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.