Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Virker som om de er «bestevenner» med Kredinor, og melker naive normenn for penger! Får regninger fra kredinor hver mnd, uten å få purring fra fjordkraft først!
Har begynt å betale et fast beløp hver måned som jeg ikke får til å stemne med forbruket. Har følelsen av at dette er en dårlig avtale som er vanskelig å kontrollere. Vet heller ikke hvorfor denne har kommet istand. Vil se meg om etter ny leverandør
Får selger på døra, som sier de har en ny avtale som er billigere enn de andre. Den har en robot som sjekker prisene bl.a. mot NorgesEnergi som vi hadde. Vi sier at vi har spottpris og at om de skal bli så mye billigere så må de selge med tap. Selger sier at sånn er det nå, men vet ikke hvor lenge det er sånn. Vi ble informert om 14 dagers angrerett og skulle kunne sjekke selv. Sjekker da innenfor 14 dager for å se om vi er blitt lurt, noe vi var blitt. Men Fjordkraft hadde flyttet oss fra den dagen selger var på døra. Snakker med dem innenfor de 14 dagene og de skal tilbakeføre oss, og vi kom, ikke til å se en regning fra dem. Nå viser det seg 3 uker senere, at vi fortsatt står som kunde hos Fjordkraft. De har ikke tilbakeført oss. Pengene tikker opp hos dem. >:( Nå gjenstår det å se om de rydder opp. Har allerede hatt flere samtaler med dem. Hvis ikke har vi jo en avtale som sier Garantert førnøyd eller pengene tilbake. Men det har visst andre hatt problemer med å få igjen, så det er vel lureri det også, dessverre. Jeg er garantert misfornøyd! Både selger og kundeservice har gitt feil informasjon! De ryddet ikke opp, enda de sa de skulle, og de skylder på oss. Selv om de har notert at vi ringte inn og kansellerte overflytting til dem. De har heller ikke informert oss om at de ikke tilbakeførte oss, slik de lovet å gjøre umiddelbart for 3 uker siden! Vi kommer aldri til å bli kunde hos dem igjen når vi klare å komme oss ut. Dette er useriøs og dårlig behandling av kunder. Hadde de ryddet opp når de sa de skulle, så kunne det vært selger som var problemet og som feilinformerte. Men kundeservice gjør det samme, så dette er ikke en tilfeldig person som gjorde en feil for å få mer provisjon e.l.
- Måten tilbudt produktene deres fremstilles er meget villedende. - Unødvendige tillegstjenester legges til uten at beskjed blir gitt. (Kan bli dyrt dersom man ikke oppdager det i tide!) - Faktura ble sendt til feil person!
Tredobbelt strømregning fra hva jeg hadde. Skulle få prisgaranti men de sa ingenting om at dette kun gjaldt 1 mnd før prisen gikk tilbake til svindel pris. Elendig kundeservice og bare rot... Aldri igjen
Skyhøy fastpris! 8000,- mer årlig enn jeg noen gang før har betalt.
Tidligere var det lett å få kontakt, nå helt håpløs. Vurderer å skifte strømleverandør.