Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får selger på døra, som sier de har en ny avtale som er billigere enn de andre. Den har en robot som sjekker prisene bl.a. mot NorgesEnergi som vi hadde. Vi sier at vi har spottpris og at om de skal bli så mye billigere så må de selge med tap. Selger sier at sånn er det nå, men vet ikke hvor lenge det er sånn. Vi ble informert om 14 dagers angrerett og skulle kunne sjekke selv. Sjekker da innenfor 14 dager for å se om vi er blitt lurt, noe vi var blitt. Men Fjordkraft hadde flyttet oss fra den dagen selger var på døra. Snakker med dem innenfor de 14 dagene og de skal tilbakeføre oss, og vi kom, ikke til å se en regning fra dem. Nå viser det seg 3 uker senere, at vi fortsatt står som kunde hos Fjordkraft. De har ikke tilbakeført oss. Pengene tikker opp hos dem. >:( Nå gjenstår det å se om de rydder opp. Har allerede hatt flere samtaler med dem. Hvis ikke har vi jo en avtale som sier Garantert førnøyd eller pengene tilbake. Men det har visst andre hatt problemer med å få igjen, så det er vel lureri det også, dessverre. Jeg er garantert misfornøyd! Både selger og kundeservice har gitt feil informasjon! De ryddet ikke opp, enda de sa de skulle, og de skylder på oss. Selv om de har notert at vi ringte inn og kansellerte overflytting til dem. De har heller ikke informert oss om at de ikke tilbakeførte oss, slik de lovet å gjøre umiddelbart for 3 uker siden! Vi kommer aldri til å bli kunde hos dem igjen når vi klare å komme oss ut. Dette er useriøs og dårlig behandling av kunder. Hadde de ryddet opp når de sa de skulle, så kunne det vært selger som var problemet og som feilinformerte. Men kundeservice gjør det samme, så dette er ikke en tilfeldig person som gjorde en feil for å få mer provisjon e.l.
- Måten tilbudt produktene deres fremstilles er meget villedende. - Unødvendige tillegstjenester legges til uten at beskjed blir gitt. (Kan bli dyrt dersom man ikke oppdager det i tide!) - Faktura ble sendt til feil person!
Tredobbelt strømregning fra hva jeg hadde. Skulle få prisgaranti men de sa ingenting om at dette kun gjaldt 1 mnd før prisen gikk tilbake til svindel pris. Elendig kundeservice og bare rot... Aldri igjen
Skyhøy fastpris! 8000,- mer årlig enn jeg noen gang før har betalt.
Tidligere var det lett å få kontakt, nå helt håpløs. Vurderer å skifte strømleverandør.
Jeg måtte bytte til Fjordkraft ved huskjøp. Orket ikke å krangle med megleren om dette på overtagelsen. Byttet selvfølgelig så raskt som mulig Nå en tid etter får jeg en telefonsamtale: Hei, Dette er **** fra fjordkraft. Jeg vil bare informere om at nå kan du få fakturaen fra Fjordkraft og Hafslund på samme faktura slik at du slipper to fakturaer. Ønsker du dette? Dette er ekstremt utspekulert og helt klart et forsøk på å lure de som ikke følger helt med på hvilken strømleverandør de har.
Er svært skuffet over at et så stort firma kan behandle kundene sine på en slik måte. Prisgaranti gir deg absolutt ikke billigste strøm på markedet, har byttet til Norgesenergi nå, og fått mye lavere pris. Uforståelige og rotete faktura for deg som liker å ha litt oversikt. Og sist men ikke minst elendig kundeservice.