Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har i dag hatt en særdeles urovekkende opplevelse ved tlf. Kontakt med kundeservice. Det bør være et minstekrav at vedkommende kan både lese, oppfatte budskapet til kunden samt vite hva en bindestrek står for. Det er selvsagt mulig at dette var første dag på" jobb " men da burde det vært opplyst om dette. Denne samtalen hvis en kan kalle det en samtale, var rett og slett bortkastet. Fjordkraft reklamerer mye med god service, men kan ikke se at det var noen service fra vedkommende i min siste henvendelse.
Mye dyrere enn lovet, anbefaler ingen å bytte til fjordkraft! Lover og lyger, dårlig dårlig dårlig.
Selger lover billigste, holder ikke. Differanse nå 18 øre/kWh. Ved bestilling til dørselger, ber jeg om Spot, men abonnement som legges inn er årlig beregnet snitt. Selger lover kr 500 ved misfornøyd, holder ikke, bare tre mnd fastbeløp, som er kr 19,-. Tungt å få endret abonnement ved kontakt. Ved klage så justerer de noe, men greier ikke å bytte til Spot. Nettsidene inneholder for lite relevant informasjon, ikke mulig å bytte program fra nettsidene. Rotete organisering. Tungvint pålogging. Ved forsøk på skriftlig tilbakemelding er det ikke automatisk kundenummer og kontaktinfo i meldingen, alt må skrives hver gang.
Hadde spotpris ble anbefalt Best av 5 Kraftselskap. Dette skulle være billigere. Hatt det nå ca et år og betalt ca kr. 3.600, - mer enn spot.
En dørselger overbeviste oss om å bytte strømselskap ved å love oss en flott avtale. Han hadde med seg en i-pad hvor man signerte. Jeg fikk aldri avtalen sendt per e-post, noe som gjorde meg litt mistenksom, men glemte etterhvert å sjekke dette videre. Etter å ha fått et par regninger ble det veldig tydelig at vi ikke fikk den avtalen han lovet oss siden disse regningene var over tre ganger så dyre som når jeg hadde et annet strømselskap. Når jeg sendte mail til Fjordkraft med en forespørsel om avtalen viste det seg at vi hadde en helt annen avtale enn den han lovte oss.
Ble lurt av en som kom på døra. Ble fakturert 60 øre pr kW i et halvt år før jeg klagde. Jeg fikk beskjed om at siden jeg ikke betalte for en eller annen garanti hadde jeg en ugunstig avtale. Jeg ble rett og slett svindlet.
I was lured yesterday on a shop to buy their service. Stupid for myself to fall in their trap. They gave amazing prices written by them on a paper, but when I arrived home I checked their website and those prices are not there, and I didn't got any paper showing those prices they said to me. Researching a bit more about them, I found they have a very bad reputation. After a while I managed to find the Angreskjema, which I filled up right now and sent it to them. I hope they play nice and cancel my contract at the first try.