Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1-2 timer ventetid kundeservice.Appen faller ut nesten hver dag,luta lei pålogging med sms.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å svare våre kunder så snart som mulig. Her ser jeg vi ikke helt har klart dette. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har spot avtale med forvalting og sparer ett par hundrelapper på det til nå også hjelper avtalen de har med trumf som kommer rett inn på din trumf konto. Grei over oversiktlig app kan jeg også legge ved
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Skulle ikke vært lov å tilby slike strømavtaler som flår folk. Dyreste strømavtalen jeg har hatt noen sinne. Dyreste av alle på markedet. Fraråder alle å bruke de.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble lovet fastpris, tegnet avtale (bedrift) oktober 2021. Det er tydeligvis endret, og fakturaene har aldri vært høyere! Og ingen info fra Fjordkraft om økte priser.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Skjønner godt at de som har variabel avtale er misfornøyde etter sjokkregning. Selv har jeg spotpris og trives godt med det. God app hvor det er lett å følge med på forbruket fra dag til dag. Oversiktlig faktura når det gjelder forbruk, nettleie og fratrekk for strømstøtte. Dyrt denne uken, siden det er kaldt og har vært lite regn den siste tiden, men med appen så har jeg oversikten. De gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, har de vært svært behjelpelige, sist da jeg flyttet i sommer og måtte bestille øverføring til ny adresse.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din Tommy. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De lovet meg å være topp 5 billigst. Jeg bruker mindre strøm enn naboen og betaler over dobbelt så mye. Regning på over 5000 i oktober i en liten leilighet. Elendig kundeservice - 1,5 time venting i telefon uten informasjon om køtid.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Nekter å akseptere angrefrist, dyre, ikke trumf bonus på hele "beløpet på faktura" som de påstår.. Styr unna.. De er helt uten skrupler og kundeservice består av lystløgnere.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.