Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De lovet meg å være topp 5 billigst. Jeg bruker mindre strøm enn naboen og betaler over dobbelt så mye. Regning på over 5000 i oktober i en liten leilighet. Elendig kundeservice - 1,5 time venting i telefon uten informasjon om køtid.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Nekter å akseptere angrefrist, dyre, ikke trumf bonus på hele "beløpet på faktura" som de påstår.. Styr unna.. De er helt uten skrupler og kundeservice består av lystløgnere.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Bruker strøm på absolutt minimum nivå - likevel blir strømregning 4 ganger høyere enn ved normalt forbruk tidligere. Nivå på kwt helt ekstremt høyt! Ser at jeg betaler over dobbelt så mye for under halvparten så lite forbruk, sammenliknet med andre rundt meg. Variabel avtale føles som lureri I tillegg, helt umulig å få snakke med kundeservice på Fjordkraft, kjempe lang ventetid på telefon. Dette er dårlig prioritering og elendig service i en vanskelig tid for mange kunder.
Hei Anne og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Det høres ut som du har en variabel strømavtale. Denne har kunder komt godt ut med over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
De forandrer avtalen du allerede har, siden du ikke har binding.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Det ble for en stund siden gjort en opprydding i strømavtale sortimentet vårt. Dette ble gjort for å tilpasse avtalene våre til dagens strømmarked og for å forenkle valgene for kunder. Om du har fått endret avtalen din kan jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundeservice. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dette selskapet må man bare holde seg langt unna. De har et stort salgsapparat, men finnes knapt ansatte på kundeservice. Følger du ikke med på fakturaen kan jeg garantere du blir flådd. Når endelig strømprisen sank i høst, benyttet de anledningen til å fakturere for 5-ganger pris av spotprisen. Jeg hadde opprinnelig spotpris avtale, men denne endret de og ga kun informasjon angående dette, via en innboks på deres egen nettside.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har bare oppvarming med radiatorer oppvarmet av strøm. De bruker like mye hele tiden når vannet sirkulerer. Undrer derfor på hvorfor mitt forbruk stiger når jeg skrur av alt annet som bruker strøm?? Det er ikke termostat på radiatorene( bare åpne/stenge funksjon), så da skulle det ikke øke pga kulden ute. Føler meg litt lurt😔
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Som strømleverandør mottar vi forbruket ditt fra netteier, som henter dette ut fra strømmåleren din. Om det kan være noe feil med strømmåleren anbefales det at du kontakter netteier. Du er også velkommen til å kontakte oss på kundeservice så kan vi ta en prat sammen og se på hvilke muligheter som finnes for å finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Lang venting for å snakke med kundemottaker Middels hjemmeside Strømforbruket kommer ett til to døgn etter faktisk forbruk
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.