Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg valgte å bytte over til tidligere leverandør, fikk et godt tilbud og ønsket derfor å se dette ann. Avtalen med Fjordkraft var fastpris. Da jeg fikk sluttregningen, fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale for to tidligere mnd, som jeg allerede hadde betalt for iht avtale. Kundebehandler sa de ikke hadde fått avledninger fra netteier på lenge, noe som er helt utenfor min kontroll, og da jeg påpekte dette fikk jeg beskjed om at det var mitt eget problem. Jeg opplevde kundebehandler som særdeles frekk, og lite villig til å finne en løsning som fungerer for alle parter. Summen er ikke stor, men jeg opplever dette som en måte å "straffe" på, for at jeg går over til annen leverandør. Jeg har gjort alt iht avtale, og må plutselig betalte det dobbelte!! Jeg går aldri tilbake til Fjordkraft, og vil heller ikke anbefale dem til andre, ens ærend pga kundebehandler.
Veldig fornøyd med de jeg har snakket med på kundeservice. Vurderte ett bytte en gang i tiden, men fikk da avkortning uoppfordret da jeg selv konkluderte med å bli etter å ha tatt en gjennomgang.
Umulig og logge seg inn på min side. De sender ikke faktura. Bare purring.
Beste kundeservicen jeg har vært borti på lenge. Utrolig hyggelig og koselig dørselger. Strømregningene er også betydelig billigere.
Jeg kjøpte for første gang noe fra en dørselger, som lovte det ene og det andre. Det viktigste var at vi kom til å merke at det ville bli billigere med Fjordkraft. Det gjorde vi ikke, tvert imot.
Jeg kjøpte nytt hus sammen med en venn, og under overtakelsen skrev vi under på at Fjordkraft skulle ordne flytting av strøm. Arket vi skrev under på inneholdt hverken betingelser, produkt eller noen som helst indikasjon på hva som ev. ble bestilt annet enn at strømavtalen ble flyttet fra selger til kjøper med tilhørende dato og målestand. Vi regnet derfor med at dette måtte bety at Fjordkraft skulle ta kontakt med oss. Vi må jo vite hva vi bestiller før vi betaler for det osv. Hos Fjordkraft er det tydeligvis ikke nødvendig at kunden skriver under på noen som helst form for kontrakt, for vi hadde tydeligvis nå "bestillt" strøm hos de. Dette ble raskt bekreftet pr. epost. To uker seinere har vi hverken sett eller hørt noe til hva slags produkt som er bestilt eller vilkårene. Dette er etter min mening så useriøst at jeg ikke engang gidder å bruke tid på å kontakte Fjordkraft. I stedet er det nå bestilt strøm via kraftselskapet som leverer i området. Kanskje er det dyrere, men i det minste veit vi hva vi bestiller og får.