Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med LoFavør sin avtale. Jeg slipper forhåndsinnbetaling
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du er fornøyd med LOfavør sin avtale. Ønsker deg en god dag videre.
Om vi er heldig å får kontakt blir vimøtt med en uforskammet person som ikke vil jobbe i stillingen den har. Personene er ikke det minste interessert i hverken å lytte eller prøve å forstå hva saken gjelder. Styr unna
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager en slik opplevelse hos oss, det er ikke slik vi vil oppfattes. Ønsker deg en god dag :)
Ble lokket av velkomstbonus. Strømavtalen gjelder for en hytte. Etter at strømprisene har gått i været, har det blitt en dyr fornøyelse.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Strømmarkedet er stadig i endring og endrer seg raskt.Så en avtale som er god i dag kan være dårlig om to dager. Vi kan ikke se kundeforholdet ditt her, men kan du ikke ta kontakt med oss så vi så sjekket opp i avtalen din ? Ha en god dag :)
Vi fikk endret til en rimeligere avtale, ved sjekk av Fjordkrafts avtaler. Endret på nett, uten å snakke med deres Kundeservice.
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Så bra du fikk endret avtale og benyttet deg av hjemmesiden vår. Vi prøver stadig å gjøre det enklere for kunder å endre ting selv :) Ønsker deg god dag :)
Fjordkraft legger til trippel garanti som vi ikke ønske, rett og slett snikinnføring.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se ditt kundeforhold her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan sjekke opp i dette med deg :) Ønsker deg en god dag
Byttet fra tibber og det var som og gå tilbake til steinalderen når man ser på app og smartstyring. App er utrolig treig, dårlig eller ingen støtte for smartlading med styring av lader. Puls/wattmeter støtte er dårlig og egentlig ikke brukende til noe, laster veldig trengt og kan ikke lastbalansere mot el billader. Også har det gjort om på fakturering og redusert trumf bonus opptjening. Byttet tilbake til tibber etter 2 måneder.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber stadig med å utvikle appen vår og gjøre den mer og mer optimal :) Ønsker deg en god dag :)
På ei regning pålydende 7600,- kr så er det Trekt i fra, 80,- kr i strøm støtte... Hvordan i H...... kan dette stemme.?
Hei! Takk for din tilbakemelding Selv om du har en fastprisavtale eller en annen forutsigbar strømavtale, er det spotprisen som avgjør hva du får igjen. Det har altså ingenting å si hva du betaler for strømmen, eller hvilken avtale du har. Alle blir kompensert utfra den gjennomsnittlige spotprisen. Dersom to husholdninger har forskjellig strømavtale, vil de likevel få akkurat like mye i kompensasjon hvis de har likt forbruk og bor i samme prisområde. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi se nærmere på hvilken avtale du har og faktura :) Ha en god dag :)